Gå til innhold

Hva slags madrass er "riktig" for de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått de ikke anbefaler skumgummi. Jeg sa jeg ville ha en god madrass som ikke var skumgummi og kjøpte en babydan komfort til 899.- på barnas hus. (til 140 stor seng, men er til nyfødt barn) står ikke hva den er laget av bare at den er antibakteriell. trekket kan tas av og vaskes og den har en vinterside med ull. Men resten av innmaten vet jeg ikke hva er, en slags fiber lag på lag. Noen med erfaring med denne? Jeg har tidligere hatt en svanemadrass med naturgummi inni og den var kjempegrei da man kunne vaske trekket og så spyle madrassen dersom uhellet var ute. Var egentllig ute etter noe slikt. vet ikke hvordan disse fibrene vil reagere med f.eks oppkast etc.

Hva slags madrass har dere til deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt den dyreste modellen på IKEA, med overmadrass til.

Er den fjærmadrassen som heter Sultan Drømma.

Tenker at det ikke er så nøye at man skal kunne vaske trekket, da jeg både har overmadrass og lammeskinn over...

Vet ikke kvaliteten på den du har kjøpt, men den er helt sikkert bra!

Du kan jo kjøpe en overmadrass du også, dersom du er usikker på hvordan madrassen blir ved vask?

(Vi har en Sultan Slumra til 129 kr...)

Skrevet

Ja overmadrass er kanskje løsningen...

Skrevet

Fibermadrass er supert, er det som er mest annbefalt. Og det høres veldig bra ut med en ullside. Men hvilken seng har du som er 140 cm?

Skrevet

vi har kjøpt madrass på reflex. fikk der beskjed om at man måtte ha enten overmadrass eller tisselaken over madrassen...

Skrevet

Vi har kjøpt Jensen baby. Den ser litt "rar" ut inni. Ikke noen skikkelig madrass, ser litt ut som stålull på en måte... veldig dårlig sammenlikning, men det er bare masse lag med det eller annet. Den skulle i alle fall være bra å spyle ren. Kjennes veldig skikkelig ut. den de anbefalte på Bohus. Får håpe den er bra. Kikka også på wonderland, men den synes jeg ble for myk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...