Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har bestemt at vi skal pusse opp soverommet Hehe... Må jo ha noe å gjøre nå som jeg likevel ikke er gravid. Har ikke gjort noe med soverommet siden vi flyttet inn og det er i kjedelig hvit-farge. Har lyst på noe i bruntone. Noen som har tips til fin farge i bruntone/jordfarge? Helst ikke alt for mørk...
elmaaani Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei du! Jeg har brukt kaffe latte og cafe au lait. Lyse farger som passer kjempe bra til brunt tilbehør. Brune puter, matter, gardiner,persienner, lys etc Skikkelig fornøyd =)
LilleVakreAnna Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Kjempelurt, Turbotrollet. Noe må vi jo finne på!! "Kaffe-fargene" som elmaaani foreslår syns jeg også er kjempefine til brunt, ellers er Lys Provence en fin lys farge med bruntoner. Kos dere med oppussing!!
Olianna Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Marrakesh er jeg veldig fornøyd med. Den er mørk, men ikke kjempe mørk. Fin og ha på en vegg, også kanskje male en kommode i samme farge? God oppussing! :0)
togutter-08og10 Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Noe som også er fint er å tapetsere en vegg med brun, brunaktig tapet, gjerne den der hodeveggen på sengen er og male de tre andre veggene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå