julibaby2 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Da venter vi vårt tredje barn. Hadde siste mens første dag 9 des. Og testet posetivt i går. Hurra, dette skal bli kos.Kor vi gleder oss. Spiren satt ved 2 prøve mnd. Lykke til alle som prøver og ønsker.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer masse.. er inne i 13 pp her da :-/ ting tar tid
*tornerose* Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så mye :-) Vi er også nettopp startet med å prøve på vårt 3. barn :-) Hadde sist menstruasjon 11 eller 12 des. Er så spent så spent :-) Hvilken syklus har du? 28 dager? Håper vi treffes snart i 1. trimester :-)
julibaby2 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Hei. Ja jeg har 28 dager. Og testet posetivt en dag før ventet mens, da jeg hadde slike mens smerter. Og det har jeg vanligvis ikke. Håper vi sees i 1. trm. Er fra bergen og fyller 35 innen nr tre er født.
*tornerose* Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Hei igjen. Jeg har syklus på 31 dager så jeg får vel smøre mg med tålmodighet ei lita stund til :-).... før jeg tester.... gleder mg og håper :-) Da er vi ikke så langt unna hverandre, jeg er fra Haugesund og fyller 28 innen nr. 3 tre er født (hvis jeg er gravid nå da) :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så mye:) Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå