Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hurra!! Jeg som hater husarbeid, har de siste dagene vært en flittig husmor.. Helt fantastisk. Håper det holder seg, eller allerhelst at det utvikler seg til å bli et sånn super husmor gen.. hehe.. Nesten litt morro jo. Må ta ting litt i etapper siden hofter/bekken ikke er så fornøyd med å drive med sånne ting, men får da gjort en del likevel jo.. *fornøyd* Flere som har fått det når det nærmer seg termin?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 ja, faktisk:) Hadde skikkelig storrengjøring om onsdag, og igår bakte jeg to brød:) kosa meg så atte.. hehe. Godt det slår inn, håper det varer:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Har dere litt il overs tar jeg gjerne i mot
jente08&jente2010<3 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 hehe..samme her:) plutselig har jeg sååå mye jeg skulle gjort:) verste er at jeg syns faktisk det er gøy:)
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Husmorgenet er helt fraværende hos meg, sikker genfeil:) Hater husarbeidet, og gjør bare det mest nødvendige. Skjønner ikke folk som har det helt strøkent i huser til enhver tid (med to unger betyr det tørk/vask/rydd 24/7), og ikke har tid eller ork til andre ting... Flinke dere er:)
BlåklokkaVest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Jepp, kommer mer og mer nå! Har hatt det spesielt siste 10 ukene av alle 3 svangerskap! :-) En kompis av mannen min snakket om at dama var kommet i "nesting"-perioden (bygge rede) når dama gikk gravid, og når jeg kom til ca uke 30 av første svangerskap skjønte jeg hva han mente :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 .....vent til dere får nr 2, 3, eller 4 så er ikke dette genet så sterkt lenger....her blir det bare svakere....
Erisa* Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 Det er noe ryddig som har våknet hos meg også - sjokkerende, nesten:) I går satt vi opp stellebordet, og skal fortsette den store aksjon vaske ned leiligheta i dag. Godt å få det rent og ordentlig rundt meg nå mens jeg venter! Det går nok over når ammetåka tar over, tipper jeg:)
Gjest Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Hehe, veit akkurat hva du mener. Klarer knapt sitte på rumpa om dagen. Her skal det være strøkent til lillegutt kommer! Får lide når kvelden kommer, men får jo ikke sove hvis jeg ikke styrer på! Venninna mi lo av meg når jeg fortalte hvordan jeg holdt på, for hun mente at lillegutt nok ikke kom til å ha inspeksjon i skapene med det første.
mamma&urokråka Skrevet 6. januar 2008 #10 Skrevet 6. januar 2008 Kan dere dele litt med meg eller? Finns ikke ork eller interesse av å rydde eller gjøre rent. Men er jo nødt til å få juletreet ut og få vasket skikkelig her nå, bare 20 dager igjen, og litt kjedelig hvis vi ikke har fått gjort det når babyen kommer syns jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå