I love my boys Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har kjøpt 2 dyre genser til jul til dem(tvillinger jente på 15 år) og de var fast bestemt til å få den 2 uke tidligere en julaften. De ble kjempe glad og og fikk jeg masse klem av dem. Jeg sa veldig klar at detter er deres julegave og dere vil ikke få noe mer av meg i julaften. Kjæresten min har vært der da de fikk min jule gave. Men likevel har jeg gitt noe små gave (et par søkker og noe pynt) i julaften i steden for barna mine.( 4 og 9 år). De har fått den dyreste julegave fra faren. En bærbar pc på 20,000 hver. De tok gavene og dro til moren deres til å feire jul der. Det tok ikke slutt her. De ble rasende da de sett på små gaver. De har ødelagt totalt våres jula. Det ble helvete på 1.2.3 De har glemt at jeg har gitt min gave 2 uker forveien og de har ikke sagt til moren at genseren er gave fra meg. Og moren mobbet dem fordi jde har fått så små gave til dem. De truet faren at enten han slå opp med meg eller ser dem ikke lenger. OOOhhhhhh. Han står på min side. fordi han vet at jeg har ikke gjort noe galt. De har ikke hatt kontakt med faren siden julaften. Og igår kveld send en sms til faren for første gang. DE VILLE HA PENGE. I tilleg ville at faren slutte med meg. Det vil ha pappa sin for penge. moren gir ikke en eneste kroner til dem selv om får 5600 kr til barnebidrag. Kjæresten min mener at moren deres hjernvasker dem fordi hun har ingen betydning for x mannen og all oppmerksomheten har gått til. Hun vil ødelegge meg foran barna. Jeg hadde en god dialog med barne før. De alltid ringte meg når de hadde problem. Hun8Moren)er utrolig sjalu og misbruker barna til å skille oss. Klarer ikke lenger slik. orker ikke mer. Hva skal jeg gjøre. Hvilken holdning skal jeg ha mot de jenter.
Espoir Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hm det var rart at de skulle bli sure og nekte for at de allerede hadde fått gave fra deg. Og uansett, den gaven fra pappaen var vel br nok i massevis, og kunne vel vært fra både deg og ham. Det høres vel ut som om det er barnas mor som er hovedproblemet - ikke jentene. Det er egentlig ikke så merkelig at de ber pappaen sin om penger, det gjør vel de fleste ungdommer i den aldere, og spesielt hvis ikke moren deres gir dem noe. Men dere burde kanskje be jentene over og ta en ordentlig prat med dem. Vis at du gjerne vil ha et godt forhold til dem, og at du ikke har tenkt å komme imellom dem og pappaen deres. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå