Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg lurer på om jeg skal prøve meg på det til høsten. Deltid bachelor i øk adm. Fagene virker som noe jeg kunne tenkt meg, men det viktigste er hvordan det er å studere der. Uib har gode forelesere som kan svare på alt, men håpløs planlegging av forelesninger/kollokviegrupper osv. Hib har mange dårlige lærere og helt grusom planlegging av alt. Hvordan er NHH? Dersom foreleserne er gode, og man kan få skikkelige svar på det man lurer på i lesegrupper/klasser så er det det viktigste for meg. God planlegging og faktisk gjennomføring av forelesninger/studiegrupper/annet er også en stor pluss. Hib ser meg aldri mer.
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har en bror og en venninne som har gått der på heltid, og de har begge vært kjempefornøyde med studiene der. Har en venninne som nå tar deltid øk./adm. og hun er også veldig fornøyd.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Bra! Det er deltid øk/adm. jeg vil ta. Lurer bare litt på oppsettet med hvor mange forelesninger/samlinger i uka. Noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå