EtMirakel Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Prøvd det meste fra basiron til dalacin liniment! ingenting virker! noen gode kjerringråd da? prøvd potetmel, men funka dårlig må jeg si!:S
Hikken Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Prøv å vaske ansiktishduen med intimsåpe. Jeg kutta ut alt v rensevann og sminke og dyre kremer og brukte bare asan eller dr greve, fungerte veldig fint for meg. Merket god forskjell etter bare en uke.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg renser ansiktet hver morgen og kveld (litt dårlig på å gjennoføre det på kvelden da) med Clinique 3 trinns system. Har ikke hatt så mye som ei kvise. Nå har jeg aldri vært plaget med kviser og den slags før graviditeten heller, men en god daglig ansiktspleie har nok litt av æren for det ) Så jeg anbefaler at man pleier huden daglig.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Kosthold Kutt ut feit og usunn mat og spis frukt og grønt Hjalp meg masse
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Hei, jeg har samme problem som deg. Jeg tror de kvisene kommer uansett hva du prøver på. Jeg er ikke plaget med kviser i det hele tatt utenom i svangerskapene mine. Jeg har også prøvd utallige rensevann, kremer o.l, men det ser ut til at de kommer forde.... Tror nok det er hormonene som er i sving her og som har skylden.
Bebis08 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Man skal selvfølgelig ha et godt kosthold generelt, men dette har INGENTING med min hud å gjøre i hvert fall. Jeg fikk stygg hud med en gang jeg ble gravid, og de første ukene spiste jeg stort sett ikke i det hele tatt pga. kvalme.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Det er forferdelig å slite med kviser, det kan jeg skrive under på. Følte meg helt spedalsk på det verste og ble folkesky... Joda, kosthold kan ha mye å si, men ikke alltid. Likevel, det skader ikke å tilpasse dietten litt. Drikk mye vann og bruk sunn fornuft=) Å rense og fukte huden daglig er kjempeviktig; prøv for all del ikke å tørke ut kvisene, det vil bare stimulere til økt talgproduksjon og irritasjon i huden. Imidlertid viktig at man bruker spesielt tilpassede produkter, både av rens, krem og sminke. Det viktigste du må unngå er mineraloljer, på latin parafinnium liquidium. Det legger seg som en hinne på huden og skaper grobunn for kviser. Er i veeeeldig mange foundations og kremer, så obs-obs! Jobbet i parfymeri før, kan anbefale Shiseido sin Pureness-serie og Clinique sin Anti-blemish serie. Selv bruker jeg nå Yanor, et kinesisk merke som jeg er kjempefornøyd med! Sjekk ut www.yanor.no Håper det ordner seg for deg... Klem=)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 titter inn fra 2 trim.. Jeg begynte få , men brukte kun babysåpe unix eller no sånt. i babyavd i butikken.. denna funker som faen.. koster 17 kroner eller no ,og er drøy som bare det:) lykketil
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Prøv Tea Tree facial wash, maske og stick fra Body SHop! Den DREPER!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå