Cat.68 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Siden du virkelig tør å slenge ut slike alvorlige påstander om en gjennkjennelig buker her inne så ønsker jeg å vite hva du begrunner de påstandene med. Jeg regner med du ikke legger ut slike alvorlige beskyldninger om noen bare på kødd!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hvorfor ikke bare la det fare....? Vær voksen nok til å overse..........
Cat.68 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Det var tydligvis ikke deg jeg spurte. Kanskje jeg har en plan med spørsmålet!!
Espoir Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Her er jeg egentlig litt e nig med anonym. En sånn påstand faller jo på sin egen urimelighet, så det er ikke noe bedre å gjøre enn å overse den.
Cat.68 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Ja da, Men anonyme er selvfølgelig i sin rett og mene dette. Jeg ønsker bare vite hva hun begrunner det på. Du skjønner det at denne gangen har anomym gitt seg på noen som TØR å svare, og kverrulre til de taper masken med brask og bram!! Regner selvfølgelig med at jeg ikke får noe svar, siden den anonyme allerede forlengst har tapt diskusjonen.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Herregud, du er så latterlig at jeg spyr, Cat.68. Hva med å fokusere på de stakkars ungene du har fremfor å sitte her og gnåle. Er ingen som bryr seg om de der misfit-ungene dine likevel.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Så det psykotiske anonymiske surfittemonsteret er tilbake igjen! Jeg er bare så glad for at Moderator Hannaha og Dib-ledelssen lar disse syke svina få holde på som de vil, så kan de konsentrere seg om mine fittekommentarer i stedet:-)
Northernlights Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 anonym 14:49: Du tar feil. Mange bryr seg om barna til Cat.68! Lite voksen kommentar den der "misfit-ungene". Har alltid trodd på karma, og jeg beklager virkelig at du,anonym, ikke skjønner betydningen av akkurat det der. Men det vil du nok sikkert skjønne den dagen det skjer deg selv noe som ikke var så veldig planlagt. Jeg tror personlig at Cat.68 er ei mor som virkelig bryr seg så mye om barna sine, uansett alderen deres, at hun er villig til å ofre seg fullt og helt for dem. Noen med Munchausen ville aldri gjort det. Syk påstand å slenge ut fra noen som ikke kjenner den de snakker om. At hun er mer åpen enn de fleste,det får så være. Noen av oss trenger en ventil, og føler hun at hun trenger gjøre det her, så er det hennes eget valg. Å strø salt i hennes sår er umenneskelig og stygt. Ingen av oss har gått i akkurat hennes sko,og trenger derfor bare gjøre en ting: Holde kjeft!
Loglady Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Enig i at enkelte burde holde kjeft i denne saken. Samtidig vil jeg si en ting, og dette mener jeg generelt: Når man velger å være såpass åpen om privatlivet sitt på et nettforum, er det å håpe at man også er sterk nok til å tåle de eventuelle negative konsekvensene det kan ha. Som f.eks bedritne halvt tilbakestående svar fra Annie.
Cat.68 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2008 Tru du meg at jeg tåler det.;o)) Annie klarer så fint å drite seg ut med så lavpanna kommentarer og jeg Fryder meg igrunn over at de kan være så lite intelligente at de skriver slik svada.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Man alle vi som er anonyme driter oss jo ikke ut for ingen vet hvem vi er - i motsetning til deg... Tror du kommer til å angre på dette.
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Tro meg, "alle dere" klarer helt fint å drite "dere" ut selv om "dere" merkelig nok har intelligens nok til å trykke anonymknappen hver gang. :-)
Cat.68 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 Kommer å angre på hva?? At jeg har en sønn som har rusproblemer?? At vi i vår familie valgt å være åpen om det?? At jeg skriver om det her?? Hva?? Hva er det som er så forferdelig med det ,at du må bruke massevis med tid å fortelle meg hvilken idiot jeg er. Sorry det hjelper ikke, kommer at fortsette å være åpen om det. Samme hva jeg sier /ikke sier eller gjør ,så kvarstår den realiteten at min sønn har et rusproblem. Hva er problemet DITT???
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Hvis du og din fam har så enormt store problemer kan jeg ikke skjønne at du har tid eller mulighet til å sitte her dag ut og dag inn... Tror det er mer oppmerksomhet du vil ha!
Cat.68 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 5. januar 2008 Det er mye du ikke skjønner Annie. Det beviser du med det du skriver.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 Bare sånn apropo, der er mange som bryr seg om CAT, jeg gjør ihvertfall det. Bare kryp tilbake i komlokket ditt annie.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er ikke Annie...Satt å venta på at fisken skulle bite på agnet!! H a ha ha
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 "Jeg er ikke Annie" undertegnet av anonym, samt et "hahaha" - uslåelig! :-D ALLE anonyme er Annie, din nepe.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #19 Skrevet 5. januar 2008 Klart du er. HAHA, ikke skarpeste kniven du nei.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #21 Skrevet 5. januar 2008 Noe er galt iallefall. Jeg bruker litt lengre tid på å oppnå klimaks, fordi jeg bruker anti depressive, men har et deilig sex liv for det, er ett av mange rare ting hun har fortalt. Jeg hadde ikke likt at min mor utleverte seg sånn på nettet iallefall
Cat.68 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 5. januar 2008 Hehehe, var det virkelig ikke noe verre du klarte å finne. So what, det er jo sant jo. hahaha Trur ærligt talt ikke mine unger tar så veldig ille ved seg at mor har sex til tross for at man bruker antideppresiv medisin!!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #23 Skrevet 5. januar 2008 LItt rart cat at du har alle problemene som det går ann å ha...trøbbel med deg selv og alle ungene dine, og sikkert gubben også om du har noen!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #24 Skrevet 5. januar 2008 Tror de fleste barn skjønner på ett eller annet tidspunkt HVORDAN de har kommet til verden,- at foreldre har sex... Senere vil de selv forstå/oppleve gleden ved det selv. LIKEVEL: De trenger ikke få slengt forløpet til morras orgamse i trynet av den grunn. Du har litt av et eksponeringsbehov. I pitty you actually. (Hvis du forstår engelsk da...)
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #25 Skrevet 5. januar 2008 Alle har problemer. Det verste er ikke å snakke om dem, men å forsøke å fremheve seg selv ved å disse dem som gjør det. Men alt det gjør, kjære Annie, er å fortelle oss at du har problemer - andre, underlige problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå