EtMirakel Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Sliter mye med kviser nå, så tok derfor en sånn dyprens hvor di skulle ta vekk alle hudormer osv, hun som jobba der gadd ikke gjøre det hun fikk betalt for, tok bare ut noen av hudormene la en maske som jeg hadde i ett minutt og ferdig!,kunne egentlig ikke se forskjell var like mye svatre prikker overalt! men dumme meg betalte likevel! Våkna i dag med flere kviser enn i går, er det mulig!
camosilla Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Gå å klag! si du vil ha ordentlig behandling. hvor mye måtte du betale for det?
EtMirakel Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Har veldig lyst og klage, men er en sånn person som bare har lyst men som ikke for meg selv til og gjøre det, betalte 850 kr for det, så skulle da fått en ordentlig behandling da men..
Noah 21.05.08 :) Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Gå og klag og krev skikkelig behandling eller pengene tilbake jeg hadde nekta og betalt så mye for ingenting..
Zikosu og William Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 nei,fyttirakkern,det var drøyt!!!!jeg var på spa en gang,startet med at jeg tuslet rundt alene i et rom med boblebasseng og forskjellige sauna,deretter kom en dame og tok meg med til et annet rom,der fikk jeg først en hel kroppsrens/skrubb,algeinnpakning og massasje (måtte dusje mellom hver behandling) også renset og masserte hun ansikt og hodebunn...veeeldig deilig,hele greia varte vel i 2t45min og kostet da 1500kr (men har gått opp til 1700 ser jeg) dette var på Nidelven Spa i Trondheim, du kan sjekke prisene på nidelvenspa.no de er ganske rimelige vil jeg tro...
allegodetingertre<3 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 jeg fikk en dyprens på huspleiesalong på torsdag. må si at det var ganske anderledes enn deg! hun renset huden, tok på en gel, knep ut masse talg, brukte til og med en nål for å ned til noen som satt litt dypt, og jeg fikk deilig beroligenedemaske etterpå i ti minutter. hun brukte en time tilsammen, og nå har jeg fortsatt kjempefin hud. du har fått en elendig behandling! skjønner godt at det er ubehagelig å klage, det syns jeg selv også. men dette kan du uten å føle ett dugg av dårlig samvittighet klage på! jeg betalte også mye mindre enn deg... du får sikkert en ny behandling hvis du klager! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå