Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 *sukk* 2år siden sønnen min ble født! Me butikktur, gå hjem i rier, vente på ambulanse, kjøre opp til jordmor, kjøre ned til grusbanen og vente på helikopter i over en halvtime, kjøre helikopter, inn på fødeavd, slutte å puste, få beskjed om at barnet mitt har det dårlig i magen min, blir krise og 4timer og 37min etter jeg gikk inn på Mega´en kom verdens nydeligste gutt ut... Ikke noe gråt, men en KRITTHVIT gutt som mine søstre trodde var død. Og *der* begynte han å gråte. Har aldri hørt noe vakrere barnegråt og aldri vært mer lykkelig! Og nå.. Nå er han 2år gammel, prater og ler, tuller og tøyser, stabber og går, faller og slår seg, rakker uten like. Dette er gutten min som jeg ikke kan få sagt hvor høyt jeg elsker! Å være stolt over han er uungåelig. Å være lykkelig over å ha en sånn gutt er en fryd. Å være mamma til en sånn gutt er herlig. Å elske et sånt vidunder kan ikke måles me noe annet i hele verden! "Mamma" er det beste ordet i hele verden! Elsker deg Daniel! Mamma...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå