Gå til innhold

Hvor mange pp brukte dere....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi ble gravide etter 2 pp. men mistet i uke 6. ble gravid igjen etter 2 pp og er nå i uke 10 :)

Skrevet

på 1. forsøk :)

alle tre gangene :)

Skrevet

Dere er jammen meg heldige! Lykke til med nr. 3!!!

Skrevet

Første forsøk med nummer en, men denne gangen måtte det fire omganger til før den satt, og da brukte jeg sånn eggløsningstest. Er i uke 10 nå.

Skrevet

jeg brukte 15 pp før den satt.. Er nå i 9 uke :)

Skrevet

Vi fikk det til på første forsøk. Visste ikke når jeg hadde el, og vi hadde bare én sjanse i og med at vi ikke sees så ofte, og jammen klaffet det ikke den ene gangen. Er i min 10.uke nå:)

Skrevet

Forige gang brukte jeg først 6pp SA så 3 pp. Denne gangen gikk det 1pp og er fortsatt litt "i sjokk". Testet i går (men er i uke 6).

Skrevet

det var ikke planlagt da, men den satt på første "forsøket". med den forrige vardte det en 5-6 pp tror jeg.

Skrevet

23pp på nr 1 - og 2pp på nr 2.. Så der er håp også for oss som har slitt litt =O)

Skrevet

De to første ble til uten å prøve, og de to siste på 1. pp

Skrevet

6 pp og så ble det SA så hadde jeg en mens og så var jeg gravid igjen. Er nå straks 10 uker.

Skrevet

66 pp her !!!

Har vel kanskje rekorden...

Skrevet

Får bli med å dra opp snittet litt jeg også... Jeg brukte 23pp... Hadde en SA og en EXU innimollom. Etter EXU satt den på 3. forsøket ;)

Er 7+1 i dag og håper at alle gode ting er tre ;)

Skrevet

Ble gravid på første forsøk både denne gangen og forrige gang.

:-)

Skrevet

Jeg hadde en mens etter pilleslutt, og så en mens etter det. Så var spira festet:) Det vil vel si 2 pp?!:)

Skrevet

28 pp før det klaffet. Er nå 4+4

Skrevet

det gikk på første forsøk for oss.. var så utrolig forberedt på at det kom til å ta tid, så jeg har ikke helt forstått at det skjedde med en gang!! hehe

Skrevet

42 PP. Satt på første ICSI. Er nå 5+3

Skrevet

34 pp. med termin 3 mai

Skrevet

herregud, så mange heldige det er her a=)

Er inne i 3 pp, så lever i trua=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...