(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 hehehehe... en sånn varmedress fra plantasjen!
Torpekjærringa Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Varmedress fra Sparkjøp ;o) men har en god 2 delt skogstad dress som jeg pleier å bruke )
Alba44 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Varmedress fra spar kjøp her også. Deilig og varm.
Bruble Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 ingen... bruker gubbens skibukse og en vinterjakke jeg fikk i julegave i fjor.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 ja, også har jeg min gamle utebukse med seler som jeg fikk når jeg jobbet i Braathens som stuer. Den er kjekk når det er for varmt for varmedress.
rødhette* Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 finner den ikke inne på sparkjøps sider.. Hva ligger den under/hvor finner jeg den?
rødhette* Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2008 Hvordan er den i str? Jeg er 168-169 høy..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har bergans jakke+bukse som jeg bruker når jeg står på snowboard:o)
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 En Thermodress jeg har hatt siden jeg var 11. Den ble kjøpt til meg fordi jeg holdt på med hester og mamma mente jeg måtte holde varmen. Den er i den minste mannestørrelsen og jeg sægger fortsatt i den, hehe. Men den er varm da! ;-) Helsiken, den har jammen holdt i mange år nå, når jeg tenker meg om...
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 Her ser voksne og barn like ut =) Bare at ingen voksne har gummi i rompa...
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Vidda varmedress. Jobber i barnehage, så umulig å ikke ha varmedress da ellers er jeg dårlig på å kle meg vinterslig.. Låner som regel lillesøsters snowboardutstyr om jeg skal ut i snøen (bor på vestlandet så her går det mest i regntøy og gode ullklær under).
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 mrs... hva slags dress har ungene dine hvor det er gummi i rumpa? og får man gummiruper på voksendress også. såå gøy i akebakken da!!!
Askepott 3 barnsmor Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Jobber i bhg og bruker varmedressen fra europris..den holder lenge:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 Billig knallrød dress fra sparkjøp =P
Fire småtroll Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 En gammel skibukse (boblebukse) fra H&M og vinterjakke... Sa det faktisk til mannen min i jula at skikkelig uteklær hadde vært en topp julegave til meg! Så får vi se om han husker det til neste år.
Stina <3 Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 burton buksen og jakken jeg bruker i heisen
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #20 Skrevet 5. januar 2008 pheonix bukse og jakke, og hh jakke og snowboardbukse i et merke jeg ikke husker god og varm er jeg hvertfall alltid
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. januar 2008 #22 Skrevet 5. januar 2008 HellyHansen Snowboard jakke og bukse... Ellers har jeg Norrøna jakke som jeg bruker fleece under og Missing Link regnbukse...
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 5. januar 2008 #23 Skrevet 5. januar 2008 Har en todelt dress fra helly hansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå