Gå til innhold

Hvilken vinterdress har DERE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehehe...

 

en sånn varmedress fra plantasjen!

 

 

Skrevet

Varmedress fra Sparkjøp ;o)

men har en god 2 delt skogstad dress som jeg pleier å bruke :o)

Skrevet

Varmedress fra spar kjøp her også.

Deilig og varm.

 

Skrevet

ingen... bruker gubbens skibukse og en vinterjakke jeg fikk i julegave i fjor.

Skrevet

ja, også har jeg min gamle utebukse med seler som jeg fikk når jeg jobbet i Braathens som stuer. Den er kjekk når det er for varmt for varmedress.

 

 

Skrevet

finner den ikke inne på sparkjøps sider.. Hva ligger den under/hvor finner jeg den?

Skrevet

ah, fant den nå...

Skrevet

Hvordan er den i str? Jeg er 168-169 høy..

Skrevet

Jeg har bergans jakke+bukse som jeg bruker når jeg står på snowboard:o)

Skrevet

En Thermodress jeg har hatt siden jeg var 11. Den ble kjøpt til meg fordi jeg holdt på med hester og mamma mente jeg måtte holde varmen. Den er i den minste mannestørrelsen og jeg sægger fortsatt i den, hehe. Men den er varm da! ;-) Helsiken, den har jammen holdt i mange år nå, når jeg tenker meg om...

Skrevet

Her ser voksne og barn like ut =) Bare at ingen voksne har gummi i rompa...

Skrevet

Vidda varmedress. Jobber i barnehage, så umulig å ikke ha varmedress da ;) ellers er jeg dårlig på å kle meg vinterslig.. Låner som regel lillesøsters snowboardutstyr om jeg skal ut i snøen (bor på vestlandet så her går det mest i regntøy og gode ullklær under).

Skrevet

mrs... hva slags dress har ungene dine hvor det er gummi i rumpa? og får man gummiruper på voksendress også. såå gøy i akebakken da!!!

Skrevet

Jobber i bhg og bruker varmedressen fra europris..den holder lenge:)

Skrevet

Billig knallrød dress fra sparkjøp =P

Skrevet

En gammel skibukse (boblebukse) fra H&M og vinterjakke... Sa det faktisk til mannen min i jula at skikkelig uteklær hadde vært en topp julegave til meg! Så får vi se om han husker det til neste år.

Skrevet

burton buksen og jakken jeg bruker i heisen

Skrevet

Reima scooterdress

Skrevet

pheonix bukse og jakke, og hh jakke og snowboardbukse i et merke jeg ikke husker :) god og varm er jeg hvertfall alltid :)

Skrevet

H2o Bukse og jakke :)

Skrevet

HellyHansen Snowboard jakke og bukse...

Ellers har jeg Norrøna jakke som jeg bruker fleece under og Missing Link regnbukse...

Skrevet

Har en todelt dress fra helly hansen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...