Gå til innhold

erfaring fra ahus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått fødeplass på ahus, men hører så mye dritt derfra. Jobber som helsesekrtær og hører mange pasienten som har født der som klager på et eller annet, noen positive opplevelse og da..noen her med både negative og positive opplevelser?

tenker at man må jo nesten oppleve det selv før man kan si noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest på et annet forum,fødested tror jeg det het!!!Ikke mange som har mye positivt å komme med....Skal ikke føde der for å si det sånn!!!

Skrevet

ok, takk for svar..da skal jeg titte innom der en tur..nei, har ikke hørt så mye positivt selv for å si det sånn..jaja

Skrevet

Hei... jeg ar født på A-hus og skal gjøre det nå igjen, og denne gangen med tvillinger. Er på kontroll hver 14 dag og syns oppfølgingen er helt topp. Veldig hyggelige jordmødre og leger. Har vært hos flere forskjellige. Skjønner ikke hvordan noen kan si at de er så misfornøyde. Hva er de opptatt av? fargen på veggene og hva slags mat de får!? Jegvar mest opptatt av det som akkurat hadde skjedd jeg da, og viet ikke så mye oppmerksomhet til andre ting. Man er jo ikke mange dagene på sykehuset alikevel. Jeg gleder meg veldig til å føde der jeg da, og da er det ikke så viktig for meg hvordan det ser ut, men at alt er bra med barna. De vet i hvertfall hva de holder på med;)

Skrevet

Ikke det at jeg har født der, venter min første.. Men har lest om flere her inne på forumet som syns Ahus var bra. Har akkurat flyttet til en kommune som sogner til Ahus og risikerer å havne der dersom morkaka mi ikke pushes litt opp (har plass på ABC men kan ikke ha komplikasjoner om jeg skal dit..) . Engster meg ikke akkurat for det;)

Tror det er som du sier at man må oppleve selv. Tenk deg alt det kommer ann på: mengden av fødene den dagen du er inne, hvem som er på vakt osv sov. man vet da aldri. Og dessverre er nordmenn slik at man som oftest kun hører om alt det negative. Det positive deles sjeldent!

Nei, tror Ahus kan være bra jeg :D Det er da et bra sykehus det og. Var innom der igår jeg og syns det var gankse så hyggelig til å være sykehus.Alle de ansatte smilte og var fornøyde og hjelpsomme.. Fikk et dårligere inntrykk av Ullevål da jeg var innom der for ¨å si det sånn......

Skrevet

Jeg er gravid for første gang og har også fått fødeplass på A-hus. Har hørt mye negativt, men sjelden at det er personalet eller den type faktorer som spiller inn.

Selv føler jeg meg veldig trygg på at det er der jeg vil føde, det føles trygt. Hver fødsel er individuell - jeg skal ihvertfall følge magefølelsen min.

Skrevet

Fødselen selv var veldig dramatisk, men følte at de ansatte visste hva de drev med og gjorde alt som var mulig for oss:) På barselavdelinga skulle de på død og liv lære opp far i barnestell uten meg tilstede og jeg fikk bare klare meg selv. Visste jeg det ikke fra før av kunne det være det samme med meg. Jævlig diskriminerende men det er antageligvis sånn menn har fælt det i noen år:) Nå har jeg andremann på vei og trenger ikke hjelp til barenestell så jeg skal føde der igjen pga at jeg følte at legene var kompetente hvertfall.. Men jeg tror dritthistorier finnes om alle sykehus, akkurat som solskinnshistorier:)

Skrevet

Jeg fødte på Ahus i 2004 og skal dit igjen nå. Jeg er kjempe fornøyd med Ahus. Syntes kanskje de er litt strenge på besøk inne på rommet men slik må det kanskje være... Det er jo mange å ta hensyn til.

Så bare positivt fra meg:)

Skrevet

jeg fødte første mann på ahus og var vel egentlig fornøyd, det eneste var at de maste så sinnsykt mye om amming (jeg ville amme, men engelen min ville ikke) men da han døde en mnd gammel, var jeg ikke veldig fornøyd lenger, engelen min døde jo pga en sykehus tabbe....

derfor skal jeg aldri dit igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...