Gå til innhold

Endelig....

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner det og demre for meg at jeg faktisk endelig er gravid...

Skjønner det ikke helt 100% enda men, tanken er ikke så fremmed for meg lenger... er nå passert IKM med 4 dager og mens smertene er der, men redselen for at mensen skal dukke opp er ikke så stor enda, selvfølgelig kjenner jeg den, men den tar ikke overhånd lenger=)

Nå håper jeg dagene går fort frem til UL og at jeg snart skal føle gleden strømme over meg=)

Og så har jeg lyst på mage da...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så moro :-) hurrrraaaa!!!

Skrevet

Hei. Vi er jo omtrent like langt på vei vi, men du skal være glad du har menssmerter, her har alt forsvunnet, bare frossen om kvelden og klam om natten som er igjen. Er derfor redd det betyr at ting ikke er som det skal. Går jo på Progestan og Progynova og de kan forhindre blødning dersom noe skjer har jeg forstått. Tiden frem til 30/1 og UL synes veldig lang nå.

Har du andre symptomer enn mensmurringer?

Lykke til i alle fall, det går nok bra dette :o)

Husker sist jeg var på UL i uke 8, var så nervøs at jeg satt og hoppet i stolen mens vi ventet på å komme inn. I tillegg måtte vi vente 30 min ekstra fordi legen var forsinket. Turte ikke se på skjermen, men da legen sa at her er det et hjerte som banker var gleden enorm. Gled deg til det! Og kanskje dere i tillegg ser to hjerter :o)

Skrevet

Hei hei jons=)

Ja har menssmerter inni mellom , de kommer og går og er glad nå for at jeg har dem... som sagt så har skrekken avtatt=)

Jeg går ikke på noe medisiner nå og er glad for det, var noe lei av piller nå.

Jeg er fryktelig trøtt og får kvalme byger nå og da gjennom hele dagen, klarer ikke spise på morgen, for er da verst, så blir de mildere utover dagen for så å trå til med full kraft på kvelden igjen.

Har hete tokter for så å fryse etterpå og aldri bli varm igjen...*sukk*

Men så lenge det blir barn av det så er det helt topp!!!

Jeg skal til UL, da er jeg akkurat 7 uker og gleder meg til det, vil fortelle det til foreldre og beste foreldre etter den om alt er bra.

Deretter blir det offesielt i uke 12=)

tenk om det er to ja... alt er velkomment!!

Har jo hørt/lest om de som har mistet symptomene for en stund og at de kommer tilbake igjen.... så satser på alt er bra hos deg, må ikke bekymre deg for mye, det vil slite mye på deg=)

Håper alt er som det skal hos deg=) Når skal du ha UL?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...