Gå til innhold

bytte jobb? (litt langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 desember begynt jeg i ny jobb, viste at jeg var gravid på intervjuet, men sa ingenting om det da, sa det så klarrt på kontrakstmøte. passet egentlig veldig dårlig å få ny jobb i graviditeten, men sånn ble det, skulle gjøre det beste ut av det.

grunnen til at jeg sluttet i den gamle jobben var litt rot med sjefen osv og dårlig lønn, men den dagne jeg sluttet gikk de opp i lønn..jaja..tenkte jeg, får fortsatt mere i lønn på den nye jobben. begynte å jobben som det tar en halv time å kjøre til, brukte ti min før. egentlig ikke langt,men litt langt for meg i den formen jeg er i nå..hehe..fant fort ut at jeg ikke trives med den nye sjefen, han er på en måte ute etter meg hele tiden. Jobben min er helsesekretær og siden jeg har jobba som det i 3 år så trur han at jeg kan alt, ja jeg kunne jo alt på den gamle jobben, men det er jo nye rutiner på en ny jobb, litt vanskelig for han å skjønne. Han blir sur hvis jeg sitter å skriver epikriser og ikke scanner de, det tar så mye lengre tid, forklarte til han at jeg har vondt i rygg og bekken, så for å slippe å reise meg opp hele tiden så satt jeg å skreiv, men nei, det var ikke bra nok....blæ..Jeg sover ikke om natten de dagene jeg skal på jobb, gruer meg til jeg skal på jobb og griner når jeg kommer hjem fra jobb, noen hormoner innom en tur og kan jeg tenke meg..hehe

Jeg har nå fått tilbud om å få tilbake den gamle jobben min:) Samme stilling som jeg hadde, kjempe gøy syns nå jeg, litt lettere å være der man er kjent i en graviditet og arbeidsmiljøet der er helt supert, det var ikke en grunn til at jeg sluttet. Jeg har selv valgt å gå tilbake til den gamle jobben min (noen syns nok at jeg er dum som gjør det, men av og til så er trivsel viktigere enn penger)

Har dette noe å si for foreldrepenge? Jeg kommer ikke til å ha noe opphold uten jobb, så jeg vil ha jobbet 6 av de 10 siste mnd uansett...Hva syns dere om denne avgjørelsen? Bare lurer hv andre hadde gjort, jeg har valgt, men gøy å høre hva andre hadde gjort som sagt:)

Takker på forhånd til de som vil svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil ikke ha noe å si for foreldrepengene.... Men blir det ikke nytt rot med sjefen osv.. ved og begynne i den gamle jobben? Eller har dere ordnet opp det?

Når det gjelder den nye jobben så blir det kanskje vanskelig at du skal forandre på deres rutiner?

Tror jeg også ville gått tilbake til den gamle jobben, såklart trivsel har mye å si når man er på jobb, mer en pengene... Jeg synes ikke du er dum som har gjort det, bare du har ordnet opp med den gamle sjefen, slik at det ikke blir problemer i fremtiden :=)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...