Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Daniel! *sukk* 2år siden sønnen min ble født! Me butikktur, gå hjem i rier, vente på ambulanse, kjøre opp til jordmor, kjøre ned til grusbanen og vente på helikopter i over en halvtime, kjøre helikopter, inn på fødeavd, slutte å puste, få beskjed om at barnet mitt har det dårlig i magen min, blir krise og 4timer og 37min etter jeg gikk inn på Mega´en kom verdens nydeligste gutt ut... Ikke noe gråt, men en KRITTHVIT gutt som mine søstre trodde var død. Og *der* begynte han å gråte. Har aldri hørt noe vakrere barnegråt og aldri vært mer lykkelig! Og nå.. Nå er han 2år gammel, prater litt og ler, tuller og tøyser, stabber og går, faller og slår seg, rakker uten like. Dette er gutten min som jeg ikke kan få sagt hvor høyt jeg elsker! Å være stolt over han er uungåelig. Å være lykkelig over å ha en sånn gutt er en fryd. Å være mamma til en sånn gutt er herlig. Å elske et sånt vidunder kan ikke måles me noe annet i hele verden! "Mamma" er det beste ordet i hele verden! Elsker deg Daniel! Mamma...
Mayken Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer med dagen Daniel. Kose deg med masse kaker og godis;)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så masse m dagen til Daniel
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 Nå er det kaketid, tror nok det er en som gleder seg:) Var ute istad og måka me stepappan sin, hehe:)
celodi Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Grattis med 2 åring=) Håper dagen blir flott!!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så mye med dagen hans ))
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så mye med bursdags gutt =) rart å tiden flyr, håper du får kosa deg masse med han idag =) bursdags klemmer fra oss =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2008 Elise & Ella-Marie *250107* <3 Takktakk Tiden flyyr, herregud jenta di er jo ett år snart!!! Jeg mååå få sett henne igjen:) Har hun begynt å gå? =) Klemmer tilbake fra
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2008 dytte for å se om elise svarer...
WP-TLogPeanut Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer så masse med toårsdagen Håper dere alle hadde en fin dag Klem fra
NessaS Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer med dagen til Daniel! Han har en kjempefin dato, for gutten min har også bursdag i dag, han er ett år eldre enn Daniel. =) ( http://www.dinbaby.com/forum/thread/136439009 )
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 litt setn svar, har holdt på med middag og diverse serru.. ja, Ella blir ett år om 20 dager, ser bare på den unge frøkna hun har blitt nå, var jo lille knøttet mitt i armene for ikke så lenge siden føles det som.. bare å ta turen til Oslo, venter på deg/dere vettu =P hun holder seg fast i bordkanten og tar par skritt når hun holder seg, men ikke mer enn det.. begynner vel å gå snart tenker jeg klem =)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 5. januar 2008 Middag har vi laga her å! Hehe=) Moussaka me hvitløksbaguetter:p Jaaa.. Husker bare så godt den lille jenta me de søte øynene som så på "tante Stine" mens mamma laga melk til lille jenta si! Vi kommer - vi kommer! Men det blir med tog etter den 20 jan (får penger da...) Så flink hun, kommer sikkert snart nå, at hun virkelig slipper seg:)
selfangerkjerringa Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 Gratulerer med dagen Vi er utrolig heldige!!! *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå