Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 føler at forholdet til meg og sambo sjangler veldig.. han har humørsvigninger værre enn meg av og til , jeg føler meg som en elendig mor og har mest lyst til å bare knekke sammen men nå tar jeg meg i nakken for barna våres skyld.. Istad så klatret snuppa på bordet og jeg tok henne pent ned og da begynte hun å hyyyyylskrike/gråte og første jeg fikk var en sms fra sambo fra soverommet "ja,du liker å høre henne gråte ja?" .. NEI, jeg LIKER det ikke men hun må da skjønne at det er farlig å klatre opp på ett bord? Hun stod ved døra å skreik seg hes omtrent , men sambo var ikke her i stua å så situasjonen så hvorfor skal han blande seg inn? Ja,tårene er rett rundt hjørne ihvertfall.. litt frustrasjon fra meg i dag.. :/
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 =( Hørtes ikke greit ut nei.......... Tror du og samboer skal leie/kjøpe dere en film i kveld jeg, MASSE snop og litt god mat Kose dere lkitt og ta vare på hverandre er viktig Lett å glemme i hverdagens kaos.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 ja, har veldig lyst til det men føler at jeg gjør noe galt hele veien .. Savner bare den tiden der han var snill og god .. uff.. tårene renner her.. *snuufs*
Retro-mamma Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Huff, det vitner om for lite søvn spør du meg. Alle kan bli gale i huet av for lite søvn. Jeg blir sur selv. Du MÅ prate med han - ikke skrike, snakke helt rolig. Lykke til - klem.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Det verste som kan skje er at det blir misforståelser og krangling/diskusjon. Så hvorfor ikke bare gjøre det, gjerne i hemmelighet så kan han få en overraskelse! Tenn på noen lys når han er gått på do, og sett frem litt. Lei en film du vet han liker (også som du liker da såklart) og se hvordan det går!
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 ikke så lett å være snill når han med en gang står opp så setter han seg å spiller på playstation 3.. skulle fadern tro at han var 17 og ikke 29!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå