Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere forsiktige med å ha sex i begynnelsen av svangerskapet? Jeg har ikke mistet lysten, men er litt usikker på om det egentlig kan være til skade for fosteret. Sist gang blødde jeg i 1. trim. og da fikk jeg sex forbud på 6 uker av legen min! Så da tenker jeg at det må jo ha litt å si..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier at det ikke er farlig overhode. så lenge alt utløper seg normalt er det vel bare å hoppe i halmen så mye du orker. jeg har ikke spesielt lyst for tiden men=)

Skrevet

Skal ikke ha noe å si. Og tror ikke egentlig at det er dokumentert at hverken det å unngå sex eller unngå andre ting i 1. trim som å løfte tungt etc kan gjøre at en unngår SA. Mener jeg leste noe forskning på dette en gang, og der var det konkludert med at sykemelding/ta det med ro ved blødninger ikke hadde noe å si fra eller til om det ble en SA eller ikke. Gikk mer på at det beroliget mor å kunne gjøre noe for å kanskje unngå SA.

Men jeg vet ikke sikkert altså...

Skrevet

Vi har sex som vanlig, men jeg merker jeg er nervøs. Egentlig irritert på meg selv for jeg vet jo at det ikke er farlig. Nå anspenner jeg meg og er redd for å se blod i toalettet etterpå. Håper det blir bedre etterhvert. :) Regner med jeg ikke er den eneste som er litt nervøs, vi blir litt småtullete av å henge her inne tror jeg :D

Skrevet

Tror ikke det er farlig med sex, men om det gjør vondt så bør ein vell ver forsiktig.. Jeg får kjempe vondt har ikke hatt skikkelig sex på 3 mnd snart.. Er redd jeg også at det vil skje noe men jeg vet jo det at det ikke er farlig.. Eller er det?

Skrevet

Vi strevde lenge før jeg ble gravid, så i begynnelsen turde jeg ikke å ha sex i det hele tatt, selv om jeg visste at det ikke er farlig. Men nå slapper jeg mer av og vi koser oss når vi vil:) selv om det ikke blir så ofte som før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...