paulinen Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Har skjønt at dette er den ultimate dressen, noe som vet hvor jeg kan få kjøpt en billig i disse salgstider??? Eller andre dresser som er bra?? Dessuten, jeg har en heldress fra nøstebarn i ullfleece, hva ville dere hatt utenpå den? bare regndress?
♥Prinzessin♥ Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Se om Reflex har salg på Reimadresser. Jeg ville kanskje hatt en litt tynnere dress utenpå heldressen i ullfleece. Dressen er nok varm, men regntøy holder jo ikke på noe varme i det hele tatt...
Herkules Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Så fort noe blir hauset opp her på sidene så er det fort det blir det beste og eneste sannheten Jeg husker sist runden gikk så var det Troll dressene som "vant" eller testvinneren fra var det Cubus Det er sikkert mange gode dresser, vi har Troll og er superfornøyd
Amabolla Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Hehe herk:) Jeg kjøpte reimatec på salg på refleks:) Vi har også troll nå og digger den-men den er jo såååå dyr! Så gikk for reimatecén vi:) Vesla mi bruker ullfleecedress under trolldressen nå.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg synes ikke Reima er så ultimat som mange skal ha det til. Lillebror har akkurat arvet en HellyHansen etter storesøster, den har han brukt siden snøen kom og søsteren brukte den MASSE første året i barnehagen (her vi bor er det snø hele vinteren) og den er like fin og god. Har hatt flere Helly Hansen og kan absolutt anbefale de. Har også hatt Inmotion (tidligere SNC) og vært kjempefornøyd. Leketøy er også veldig bra. Men om du absolutt vil ha Reima så kan det hende de har salg på www.aktivebarn.no
paulinen Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. januar 2008 Tja, vil ikke noe absolutt, utenom at snuppa skal være tørr, varm, blid og glad.... Hun er foreløpig bare 11 mnd, så det er et nytt kapittel for oss dette her, med utesko og utetøy. Tiden flyr....
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 man må bare prøve seg fram, finnes mye bra klær på markedet - heldigvis :-) Ellers har vi nå kjøpt vårt 5. par med Sorell vintersko. De er supergode - datteren vår på 5 år er aldri kald eller våt i de - og har kun ett par ullvang sokker inni. Kjøpes på sportsbutikk. Det var dagens tips :-)
Molait Skrevet 7. januar 2008 #8 Skrevet 7. januar 2008 Vi er kjempefornøyd med Troll.... (kjøpte på salg da) Er ikke reima i nesten samme prisklassen a ama? REimavottene er derimot IKKE så bra. Trodde det men.. kjekt å ha glidlås helt ned og er jo Reima (!?) men viser seg at unga ofte er kalde på fingerne+at de er ganske stive så vanskelig å leke med dem. Iaf for de minste. Var mye bedre de fra Bogerud til halve prisen:) Er visst best med fleecefor og ull over eller noe. Men klædder jo sånn i snøen da..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Barnas hus har salg på de men de forsvinner fort! Jeg fikk tak i en på salg, 40% avslag. Hadde ikke kjøpt hvis jeg ikke fikk tak i på salg, syns de er alt for dyre. Den scorer jo alltid bra på tester og folk som har den er fornøyde. Datteren min har en Reimatec høstdress som hun faktisk har brukt til nå i vinter. Med godt med ull under så har den holdt i massevis. Men det er jo mange andre dresser som er bra også, spørs litt an på bruken og været der du bor.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #10 Skrevet 7. januar 2008 Vi er veldig fornøyde med Name it dressen(599 kr) og har nå kjøpt nr.3 på salget nå som skal brukers neste vinter. Prøvde sorelskoene alle skryter av, men vi var ikke fornøyde med de og det var heller ikke barnehagen for når det ikke var minusgrader klabber de under. Så da måtte vi ut å kjøpe samme sko som vi var veldig fornøyde med i fjor menlig Viking gore tex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå