Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Husker jeg hadde merket en del kynnere før u.lyd med andre mann. Nå som jeg venter nr 3 - har begynt på uke 15 , føler jeg av og til noe som minner om kynnere.... Er dette vanlig eller for tidlig og kun innbildning? Noen med erfaring?
evius fikk junigutt Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Kynnere kan man ha fra 1.trimester, og dette er helt normalt. De anses å ha en virkning på sirkulasjonen til og fra morkaken. De kalles Braxton Hicks kontraksjoner og åpner IKKE livmorhalsen. Man vil kjenne mer og mer av dem ettersom graviditeten stiger fremover.
Smånetta 14.mai Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Her startet de tidlig med førstemann, i uke 18, tror jeg. Med nr to kjente jeg dem allerede i uke 13. Legen var faktisk ikke helt forøyd med dette, men mest fordi jeg får dem når jeg stresser, noe jeg gjør en del. Så lenge de ikke blir vonde, skal det ikke være noe farlig, men snakk med legen din om det hvis det blir mye. Det er jo noe man typisk tar opp på svangerskapskontroll.
evius fikk junigutt Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Det glemte jeg å skrive, du har rett, lillemartemamma: så lenge de ikke er vonde. Jeg kjenner også kynnerne ganske godt, har hatt dem en stund, er i uke 17 nå, men de er ikke vonde.
*Super*Mamman* Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Dette er mitt 3 svangerskap, og har nå hatt kynnere siden uke 17.
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Siden uke 15 i dette svangerskapet, som er mitt andre.
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde mine første i uke 12. Helt vanlig blandt flergangsfødende:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 jeg kjenner livmoren min veldig hard, som kynnere, på morningene jeg... men ikke ellers.... kommer vel snart det også vel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå