Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan vet jeg om jeg har fått det? har kjempe vondt i den ene puppen... har ikke vært kald på det,men det er skikkelig ømt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brystspreng på det brystet? Jeg fikk ofte vonde klumper i brystenen mens jeg ammet, og det er vel kanskje en forløper til brystbetennelse hvis en ikke gjør noe med det. Jeg gikk ofte i dusjen og prøvde å få melken til å løse seg ut vel å ha godt med varmt vann på brystene. Når melken løsnet og begynte å renne masserte jeg på de vonde klumpene. Likedan kan det hjelpe å massere (stryke ovenfra og ned mot brystvorten) mens barnet drikker av brystet som er sårt. Jeg ville ha brukt ullinnlegg i tillegg til engangs hvis du ikke bruker det fra før. Selv har jeg kjøpt meg en sånn genser fra Boob som er ekstra tjukk over brystene, og derfor varmer godt. De koster ganske mye, men nå når det er salg kan det jo hende du finner deg en til redusert pris. Den jeg kjøpte var på salg, og kostet kr 299,- ........ Hvis du får brystbetennelse mener jeg at du kommer til å få veldig høy feber og bli skikkelig dårlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...