Diamanten Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 hvordan vet dere at det er hjertelyden dere hører og ikke pulsen? Har prøvd doppler og hørte to lyder,den ene ble borte.men flyttet litt på den så fant jeg den igjen.kan det ha vært hjertelyden? Er 14+5
evius fikk junigutt Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Det er hjertelyden til babyen du hører når du lytter med en doppler. Men du kan få inn din egen puls når du prøver og finne fosterlyden(fordi det går en stor pulsåre rett under der du skal sette doppleren) . Babyens puls er mye raskere enn en voksen persons puls. Normal fosterlyd er fra 110 - 160. Din puls kan være fra 60-100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå