kazy Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 jeg har valgt å ha to forlovere og lurer på om det er vanlig?? føler at trenden med bare ha en forlover er i ferd med å snu
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 kona til svogeren hadde 2:=) Sinnsykt greit og ha 2 som stelle for deg og hjelper deg med alt:=)
3troll blir til 4troll Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 får man ha mer enn en da ? jeg skal gifte meg i juni i år, hos byfogden. Men jeg har 3 veldig nære venninner som jeg veldig gjerne vil ha som forlovere... føles ikke riktig å måtte velge mellom dem . Men etter det jeg har lest var det bare mulig å ha 1 forlover , fordi det kun er den ene som kan skrive under på papiret ... samboeren min skal jo også ha en forlover
Jannamor Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Jeg tror jeg kommer til å ende opp med et team på 5 faktisk
Leirha Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg skal ha 2 forlovere når vi gifter oss i juni. Han skal bare ha en. For meg blir det et vanskelig valg om jeg bare skulle hatt en av de to.. De er mine aller aller nærmeste og det er umulig for meg å velge den ene over den andre.
Isla verde Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde to forlovere da vi giftet oss i fjor, mannen min hadde én. Det viktigste er at man føler det er rett for seg selv synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå