Anettemor82 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Vasker dere det tøyet dere låner av venner også? jeg har gjort det hittil, men har tenktt som sagt at det er jo vasket før vi fikk det.. er det da nødvendig å vaske det på nytt?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hmmm,vasker like godt alt jeg...... Sikkert ikke vits så lenge det kommer fra røyk frie hjem og dyrefrie..
camosilla Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har ikke vasket det jeg har arvet, men jeg ser at det er rent og vet det ikke er lenge siden det er brukt.
BlåklokkaVest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg vasker det, men stort sett bare fordi jeg ikke liker lukten av dem hvis de bruker andre vaskemiddel og skyllemiddel enn meg :-)
mammaen til Helle+2 i magen Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Sier meg enig i LMBV! har arvert litt klær av en veninne, men klærne lukter så utrolig mye HENNE OG HENNES BARN! vil ha min og vår lukt på babyen sitt... hehe
Gjest Lenchen *høygravid* Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Det spørs vel litt hvor lenge de har ligget ubrukt. Min baby arver endel klær fra storesøster som er 9 1/2 år, så det sier seg selv at det må vaskes, selv om det ble vasket før det ble pakket ned. Men jeg vasker også det vi har arvet fra fetteren som er 1 1/2 år. Greit å ha noe å gjøre i denne laaaange ventetiden også, hehe
mumitrolletermammantilmille Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har fått masse babytøy av søsteren min. Det ble brukt for tre år siden. Men hun var så snill og vaske alt sammen før jeg fikk det. Så da syntes jeg ikke det er noe vits i og vaske det på nytt. Er jo bare søs. Hadde det vært fra noen andre, hadde jeg nok vasket det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå