Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 mnd og allerede dødslei av å være tung, alt er tungt og ingen klær passer og finner ingen fine mammaklær som passer meg.. Blæh...

Tida går seint... andre enn meg som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa, kjenner meg igjen her altså.. Mest pga at jeg har bekkenløsning tenker jeg, lei av å ikke orke alt jeg vanligvis ville gjort og be om hjelp hele tiden og føle meg hjelpeløs til tider. Pluss at jeg har veldig lavt blodtrykk som gjør at jeg er mye svimmel og sliten. Kjeder vettet av meg snart her.. Vil bare bli ferdig nå jeg, er også snart 6 mnd. Hehe, uff deilig å få ut litt av frustrasjonen..

Skrevet

Stakkar! Det kommer til å bli noen fæle måneder om du ikke får det litt lettere..Om jeg kan få gi deg noen få tips som kan hjelpe litt; titt på http://www.yogakurs.no/gravidyoga.html

Øvelsene kan hjelpe deg å bli litt mer bevegelig. Har du noen ikke-gravide venninder som kan hjelpe til med å finne noen gravidklær? Kanskje du bare tror at klærne ikke passer eller kler deg fordi du er så lei? Du vil nesten garantert føle deg bedre i noe som passer:)

Finn noe som får tiden til å gå. Pusslespill, bøker, håndarbeid, noe annet enn bim:) Jeg hadde det sånn sist og håper jeg slipper det igjen- Bare 3 måneder på vei ennå og foreløbig er jeg friskere enn sist hvertfall..Men klart det hjelper med en 1åring som krever tid og oppmerksomhet:) artig liten fyr. Så avgjordt verdt all ventingen og alt slitet:)

Skrevet

ta deg en tur til frisøren, evt. prøv å få deg noe gravidklær, om ikke annet en tunika, har selv to stk som ikke er gravidtunika, men kan brukes.., pynt deg og smink deg litt på en hverdag.. kjøp deg en ny parfyme, evt. parfymert dusjsåpe.. det gjør underverker, sann mine ord..!

hadde det også slik de 4 første månedene, bodde i joggebukser, og ingeting som passte, full ikviser og alt var gæernt..

plutselig fikk jeg en "åpenbaring" en dag, og da var det gjort.. er mer "pyntedukke" nå enn det jeg var før ejg ble gravid.. *ler*

går jo fremdeles i joggebukser, men skal jeg ut en tur, hiver jeg på meg en dongribukse, tunika og en fin jakke, evt. litt sminke..

Skrevet

(HI her)

Som nevnt ja, er så utrolig frustrerende å ikke orke særlig samtidlig som der er så mye som må gjøres før termin nærmer seg.

Det som trengs er vel en alvorlig opprydning i kleskapet og å luke bort alt som føles trangt.. og å sette av ekstra tid for egenpleie.

Godt å høre at man ikke er alene om å få sånn bølge av "leihet"! :)

Skrevet

tror det er temmelig vanlig. har flere venninner som har gått igjennom det, hun ene var skikkelig misunnelig når jeg begynte å pynte meg litt nå, for hun orka ikke det når hun gikk gravid..

jeg hadde en alvorlig oppryddning i klesskapet her i forrige uke, da klærne er for små nå, og vil nok være for små ennå 8-9 mnder til (regner ikke med å komme inn i de igjen med en gang etter fødselen..), så jeg må nok ut å invistere i litt nytt... :)

bare det å få noen nye klesplagg er helt deilig..

en god dusj, ansiktpleie, kanskje med peeling av hele kroppen, god bodylotion, på meg litt snaxy undertøy og nye klær.. det er fantastisk, jeg føler jeg stråler etterpå.. :D

en MÅ ta seg tid til seg selv nå, er jo ikke snakk om så veldig mye..

jeg tar en skikkelig kroppspleiedag kanskje en dag i uka, da bruker en time på badet, det er min time.. :)

Skrevet

Jeg fins ikke lei jeg!

Etter å ha strevd i 2 år og vært en pp fra ivf er jeg bare helt overlykkelig over å være gravid :) Selv om ryggen verker og magen er i veien og hodepinen banker i vei, så nyter jeg hvert øyeblikk! Jeg har kjøpt meg mange fine mammaklær, og prøver å pynte meg så mye jeg kan. Og sambo bare gliser over hvor fin han syns jeg er med den store magen... Selvsagt blir jeg sliten, men stort sett er jeg bare lykkelig over å endelig få oppleve dette!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...