Gå til innhold

plis help me...

Anbefalte innlegg

Skrevet

minien på 3 mnd er helt på tur når d kommer til soving. Vi har hatt en stund rutine å legge han kl 22 etter bading og pupp+flaske. Så sover han ca en times tid, får litt mer flaske og sover til 24. Da våkner han igjen og er våken til kl 01. Da legger eg han i vår seng og ammer han - da sovner han. Men nå de siste nettene så våkner han igjen etter 4-5 timer og vil ha mat og slik holder han på fram til kl 11. Da står vi opp. Jeg er sååå trøtt at jeg ikke klarer stå opp før - men er våken hver time fra kl 06.... Noen som har noen stall-tips ... har sååå lyst å endre på døgnrytmen hans...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm jeg ammer hver annen time natten for tiden! men du kan jo stå opp før 11 da!!! og 4 5 timer er jo akseptabelt i lengden det?? når han våkner kl 6 amm han så når han våkner igjen ville jeg stått opp å hatt morning..så går det en time halvannen så er han trett igjen og sover sikkert 2 til 3 timer igjen...... prøv dette.....holder på med rutine på jenta mi jeg og,men er ikke like lett nei,etter hun var syk i 2 dager har hele rutinen forsvunnet og hun sliter med å komme inn i den igjen....er ikke lett dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...