Gå til innhold

Når legger dere deres små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når legger dere deres små om kvelden, og sover de om dagen? Hvor gamle?

Min på 2 år legger seg i 7-halv 8 tiden på kvelden. Prøver å ha han i seng til kl 7, men utrolig å de kan drøye tiden av og til, hehe!

Han sover ca 1,5-2 timer på dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 år gammel, legger seg 1830-1915 og sover til 0620(blir da vekt). Sover ca 1200-1400 på dagen :-)

Skrevet

Samme som deg.

Mini ble to i november. Sover 1,5 time i bhg, ikke alltid han sover lur i helgene, men da sover han lengere på morgen.

Skrevet

Han blir to i april.

Legger seg kl 19 og sover til 08.

Helgene sover han gjerne til mellom ni og ti.

Sover fra en til tre timer på dagen.

Skrevet

Lille her legger seg mellom 19 og 19.30, er våken hundre ganger hver natt og står gjerne opp seks om morran.. LITT lei jeg ja. Ho sover heller ingenting om dagen. Er 3 år.

Skrevet

Min 1'åring legger seg kl 19, sover en times tid på dagen.

Skrevet

min gutt på 2.5 år legger seg 20.30 å sover til ca 7.. er oppe alt fra 2-10 gang pr natt å kan være oppe i flere timer:/

minsten på 6 mnd legger seg ikke før mellom 22 og 23.30 tar siste stellet da.han får pupp vær 3 time så er oppe noen ganger pr natt oxo....

Skrevet

Minstemann her på 17 mnd legger seg rundt kl 19.30 og våkner som regel kl 07.

På dagtid sover han mellom 1 1/2 og 2 timer.

Skrevet

Jenta mi på 2år og 4mnd legger seg mellom 19.00-19.30, hun er som regel våken 1-3 ganger per natt.Hun sover da til rundt 08.00 og sover 1-2timer i bhg.

Skrevet

Jenta på nesten 2 år legger seg 19 og står opp mellom 5 og 7 - dåååne. Altfor tidlig. Skriker etter smokken 1-2 ggr i løpet av natten - kjipt.

Hun sover 2 - 3 timer om dagen i bhg. I helgene litt mindre.

Skrevet

Legger seg kl 21 og han er to år.

Skrevet

Isack blir snart 2 år. Han legger seg i 19-19-30 -tiden-

Skrevet

Trykka litt fort!

Sover to timer om dagen, og sover 12timer om natten.

Skrevet

Mini er to år.

Sover ca 2 timer på formiddagen.

Legger seg mellom 19.00-19.30, men sovner sjelden før rundt 20. Ligger å prater og synger en liten stund før han sovner.

Er våken noen ganger om natten, og havner som regel i vår seng fra rundt kl 05.. sover videre til rundt 08.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...