Tredjemann på vei :D Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Tror nok det er vanlig hos noen å få mensen selv om man er gravid, men ikke om man er kommet over 1.trimester. Hvis du blør like mye som ved en normal menstruasjon, bør du kontakte legen bare for å være helt sikker:-) Jeg hadde en bitteliten blødning (bare litt brunt) til vanlig mens-tid etter at jeg ble gravid, men det kan muligens ha vært en "festeblødning" eller noe slikt i stedet, for på UL sist mente jordmora jeg var 2-3 uker mindre på vei enn mens-termin tilsa...
storebror og junibaby=) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 altså,jeg er ikke gravid,som jeg vet om.Fikk mensen i går.Men vært så kvalm og uggen i dag. men ikke sånn spysjuk likosm.Derfor jeg lurte. Har ikke troen,men må jo spørre om noen har hatt det slik hehe
*surrehue* Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg fikk mensen, men det var mindre blod og det stoppet helt å blø etter et par dager. Hadde forsåvidt de vanlige menssmertene også, litt svakere bare. Så kom kvalmen ganske fort etterhvert.
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 jeg er ikke gravid jeg heller tror jeg men jeg fikk mens 20 des (for tidlig) pluss fikk jeg en kort blødning (bare en dag)når jeg skulle ha hatt mens ca 30 des..det har aldri skjedd meg før..Det er jo ingenting har heller ikke særlig andre tegn på svangerskap helle så(bare litt ømme bryst og mens murr)
*surrehue* Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 men twinkie, 30 desember var jo nå nettopp!! Og du blødde bare en dag?? Sikker på at du ikke er gravid?
Mamma til snart 4 Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 jeg har ikke hatt det selv, men mamma hadde mensen med meg å alle testene var negative slik holdt det på til hun var 16 uker på vei med meg, da fikk hun ul å dr var jeg;) en venninne av meg fikk "mensen" hver mnd, testene var negative så for hun til legen og hun var da 4 mnd på vei, fikk ul hun også, men de fikk det ikke til å stemme på ul, viste seg at hun var 6mnd på vei uten å vite om det. men jeg trur ikke det er normalt, men det viser seg at hos noen skjer d. .
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 å surrehue , nå fikk jeg tårer i øynene..tenk om jeg er gravid...jeg slår ut seint på testene så jeg får sikkert ikke vite det på en stund ennå..Kan ikke huske at vi hadde noe serlig me sex mellom jul å nyttår men..Jeg hadde seg dagen før jeg blødde litt..
Trulte76 Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 du blødde litt en dag? kan det være du blødde da du hadde eggløsning kanskje?!?--for det har jeg gjort 2 ganger..trudde mensen skulle komme aaaalt for tidlig..så var det bare eggløsning Ene gangen hadde jeg litt sen egglsøning..så derfor trudde jeg var mensen som kom litt for tidlig..men var en sen eggløsning istedet.. Og visst du da hadde sex dagen før..så vil det si du var veldig fruktbar akkurat da.. Ta en test du
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 en test nå? er vel litt tidlig det? Nå har jeg hatt mens murringer hele dagen og jeg venter ikke på den nå for å si det sånn...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Huff, kjenner ei som ikke fant ut hun var gravid før hun var 5 mndr på vei!!! Man hun er ganske kraftig da, så magen ble lliksom usynelig...
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 skulle ønske det var meg..9 mndr er en evighet syns jeg....jeg er ikke så kraftig men har lagt veldig på meg i det siste..Jeg tror en mage ville vist ganske fort fordeom..
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 men spør igjen..Litt tidlig å teste nå ? ikke?
maria isabell Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 kjøp 15 billigtester t 150 kr og test så mye du vil:) er vel litt tidlig,men det kan jo være det slår ut tidlig denne gangen da:)
☆twinkle twinkle Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 takk for svar! Jeg tror jeg skal prøveå ikke teste på leenge, prøve å glemme hele greia til jeg VET at jeg er gravid ..altså jeg tenker på kvalme ,ømme bryst osv...da blir ikke vente tiden såå lang heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå