Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Har helt glømt, men vad tar vi med oss? Er i uke 35 så det begynner kansje vare på tide att pakke litt;).. Noen som har några enkle tips på det viktigaste?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jaja.. Jeg har 16 dager til termin, og har fortsatt ikke pakket.. hehe.. Men har tenkt å ta med: - 2 joggebukser + en dongribukse (blir nok den ene mammabuksa) - 1 genser - Noen t-skjorter - En topp til jeg skal hjem - Slippers (sko du kan dusje med) - Ammebh - Undertøy og sokker - Ammeinnlegg - Hentesett til babyen - Bodylotion - Tannkost og tannkrem - Sjampo, balsam og dusjsåpe - Lypsyl - Mobillader (Og så klart mobilen) - Fotoaparat og lader - Muligens videokamera - En drikkeflaske - Muligens morgenkåpe, men tviler litt på den Og sikkert mere også..
BlåklokkaVest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 .....kommer til å ta med en smokk i tillegg til det som står på listen ovenfor....
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Ja, en smokk er nok ikke så dumt.. Også: - Mykt toalettpapir
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg skal ha med: * to kosebukser * ammeBH * ammetopp * ammeinnlegg * tøfler * toalettsaker * en bok til å notere i (fra fødsel + spørsmål til dagen vi skal hjem osv...) * energidrikke til fødsel (tar med pulver en kan blande med vann) * mykt dopapir * ØREPROPPER til barselavd...det kan være myyye støy på rommet i løpet av natten, og noen ganger får man avlastning for at man skal få sove litt. Baby: * klær til babyen ( noen bodyer og løse kosebukser + reisedress og lue) * bleier * smokk Husker ikke mer akkurat nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå