Gå til innhold

Dette med sykehusbagen......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt glømt, men vad tar vi med oss?

 

Er i uke 35 så det begynner kansje vare på tide att pakke litt;)..

 

Noen som har några enkle tips på det viktigaste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja.. Jeg har 16 dager til termin, og har fortsatt ikke pakket.. hehe..

Men har tenkt å ta med:

 

- 2 joggebukser + en dongribukse (blir nok den ene mammabuksa)

- 1 genser

- Noen t-skjorter

- En topp til jeg skal hjem

- Slippers (sko du kan dusje med)

- Ammebh

- Undertøy og sokker

- Ammeinnlegg

- Hentesett til babyen

- Bodylotion

- Tannkost og tannkrem

- Sjampo, balsam og dusjsåpe

- Lypsyl

- Mobillader (Og så klart mobilen)

- Fotoaparat og lader

- Muligens videokamera

- En drikkeflaske

- Muligens morgenkåpe, men tviler litt på den

 

Og sikkert mere også..

Skrevet

.....kommer til å ta med en smokk i tillegg til det som står på listen ovenfor....

Skrevet

Ja, en smokk er nok ikke så dumt..

Også:

- Mykt toalettpapir

Skrevet

Jeg skal ha med:

* to kosebukser

* ammeBH

* ammetopp

* ammeinnlegg

* tøfler

* toalettsaker

* en bok til å notere i (fra fødsel + spørsmål til dagen vi skal hjem osv...)

* energidrikke til fødsel (tar med pulver en kan blande med vann)

* mykt dopapir

* ØREPROPPER til barselavd...det kan være myyye støy på rommet i løpet av natten, og noen ganger får man avlastning for at man skal få sove litt.

 

Baby:

* klær til babyen ( noen bodyer og løse kosebukser + reisedress og lue)

* bleier

* smokk

 

Husker ikke mer akkurat nå :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...