Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hva er den beste måten å dele omsorgen for barna på? Hvordan kommer vi best økonomisk ut begge to? Vi har ett felles barn + at jeg har et fra før.. barna er 3 og 5 år..
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 skal dere dele etter hva som er økonomisk best for dere begge eller hva som er best for barna??
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 har du mottat tidligere stønad som alene mor med det eldste barnet?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Du kommer best økonomisk ut med å ha omsorgen. Du blir jo enslig forsørger, og kan motta stønad.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 mulig jeg er gammeldags, men jeg synes ikke man skal splitte søsken. jeg har to særkullsbarn, å tre yngre barn med x. jeg vil ikke dele 50-50 når de har søsken,søsknene er jo de som skal holde sammen for resten av livet. vi foreldrene vil jo dø til slutt. å da er det trist vist søsknene ikke skal få vokse opp sammen,å bli knyttet. men det er min mening da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå