trillemamma Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Er det vanlig med mageknip? Jeg var hos legen i går og hun sa at hvis smertene ikke gir seg, blir jeg sendt på tidlig ultralyd. Innimelom kjennes det ut som om noen stikker meg med kniv, og da må jeg være forsiktig med bevegelsene mine de neste timene, ellers blir det verre. Hva kan dette være? Er det flere som har det sånn?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Tror det er ganske vanlig og ikke farlig. Hvis det er kraftig og varer lenge er det jo greit å undersøke det,men tak nå og da er helt normalt.
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen av at noen stikker meg med kniv... Selvom det høres voldsomt ut ;-) Jeg hadde masse av dette, spesielt rundt uke 10-12. Har tilogmed notert det i dagboken min :-) For mitt vedkommende var det nok en blanding av ligamentsmerter og luft i magen. Har slitt skikkelig med fordøyelsen siden jeg ble gravid, og merker stor forskjell på magesmertene hvis det er lenge siden jeg har vært på do... Håper smertene dine snart gir seg, uansett er det jo ingen grunn til å takke nei til ultralyd hvis du får tilbudt dette :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå