Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover de på eget rom nå?

Tina

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppen er 5 mnd og 5 dager og sover fortsatt på rommet vårt.

Skrevet

Hei!

Vi har hatt vår jente på eget rom lenge. Hun er nå 6mnd. Både vi og hun sover mye bedre da. Jeg ammer henne på hennes rom og legger henne rett i sengen igjen. Det fungerer veldig bra for oss 3:-)

Skrevet

Min på 5 måneder sover enda på vårt rom, og det regner vi med han blir å gjøre ihvertfall til han nærmer seg to år ;)

Skrevet

Lillegutt sover på samme rom som oss fortsatt.

Kommer til å gjøre det så lenge det fungerer greit.

Ha en fin lørdag, Tina! :o)

Skrevet

Takk Alba

Ja, snuppa gjør også det! Vi skal pusse opp rommet hennes snart, men tror hun skal sove litt til hos oss allikevel jeg..hehe

Ha en fin lørdag til deg også...

Klemmer

Skrevet

Takk takk!

Føles så naturstridig om han skulle ligge på annet rom allerede nå.

:o)

Skrevet

Nei, hun sover mye i min seng...

Skrevet

Jenta vaar er snart 6 mnd og vi la henne paa eget rom for 4 dager siden. Jeg sover mye bedre naa, ellers laa jeg bare vaaken og hoerte paa lydene hennes paa ene siden og snorkende mann paa andre siden.. Den ene natten sov hun til og med 5 t + 5 t, dvs ikke amming hver 3. time! Men sist natt naa, med den stormen vi har her, vaaknet hun dessverre hver 3. time igjen..

Skrevet

Snuppa har sovet på eget rom nå i tre netter ca. Det går veldig bra, og virker som hun sover litt bedre iallefall. Våkner en tre- fire ganger for smokken, men sovner fort igjen. Deilig å få rommet vårt tilbake igjen synes jeg. :0)

Skrevet

Har dere som har lagt babyen på eget rom; rom i samme etg??

Vi har soverommet til snuppa i en etg under oss....så er litt usikre på at det er litt tidlig nå........

Hun sover jo som en engel nesten hele natten, så man kan jo forsøke og ha baby-call på........

Tina

Skrevet

Ja, i vaart tilfelle er rommet rett ved siden av. Har doerene aapne, saa hoerer jeg uten babycall. Dersom jenta di ikke "braaker" saa mye om natten, gaar det nok fint med babycall, men det er jo alltid skummelt aa legge de paa eget rom.. Savner henne litt ogsaa, men som AnLin sa, det er deilig aa faa rommet tilbake. Lese paa sengen, snakket litt hoeyere.. litt mer "egentid".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...