tullemor79 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Nå skjønner jeg ingenting. Hadde TR 21.desember (varte kun 1,5 dager - snodig) og tenkte at da gikk det ikke nå heller. Så har kroppen vært kjempe rar i det siste og jeg tok en test, men den var negativ. De siste dagene har jeg hatt noe som likner på mensmurringer, men kan ikke skjønne det. Har syklus på 31-32 dager, så da har jeg jo ikke hatt EL enda denne måneden. I dag kom det mye brun guffe ut etter sex... hva er dette? Skjønner ikke noe jeg nå
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Hei du, ville bare si at jeg også kun har mensen 1-2 dager og har fått beskjed om at dette er helt normalt. Både før og etter mensen kan jeg spotte litt brunt...kommer som regel bare litt i papiret når jeg har vært på do eller etter sex...men har også lest at mange spotter og t.o.m. blør litt, men allikevel er gravide, så det kan jo være håp:) Må jo også legge til at jeg har hatt så kort mens regelmessig i 3-4 år nå.
tullemor79 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 hmmm, jeg har aldri hatt så kort TR før så det er litt snodig. kan jo være at det har endret seg da.... skal til legen på torsdag uansett for noe annet, så da får jeg ta det opp da. Lurer veldig på hvorfor kroppen er som den er for tida! kan jo grine meg til en blodprøve eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå