tina_mor Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg skal operere skulderen min. Hadde egentlig time senere i vinter, men fikk en avbestillingstime. huff jeg gruer meg litt ja..... Pappa'n skal være "husmor" et par ukers tid - he he- Noen her som har operert skulderen?? wæææhhh - har ikke lyst jeg nå...... Men - tenke positivt - tenke positivt..... Klemmer Tina
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har ikke blitt operert i skulderen, men mange andre steder :-( I de aller fleste tilfellene går det helt utmerket :-) Dette klarer du!! Lykke til!
Torpekjærringa Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Lykke til ) sliter med en vond skulder selv...så det er vell ikke umulig at jeg også skal operere skulderen iløpet av året (
tina_mor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 takk for omtanken - ja - dette klarer jeg he he he- Har lastet MP3 spilleren full av deilig musikk og kjøpt inn 2 bøker (etter råd fra dib'ere) he he + 3 se og hør he he he Ikke no`problem - (tror jeg tralalalala) he he
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Husk, det er normalt å grue seg! De er flinke med smertelindring i dag, så den delen går som regel veldig greit :-) De passer godt på deg, vet du!!
tina_mor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Ja ,er visst mange som har tatt en slik operasjon/inngrep. Det knaker noe voldsomt i skulderen + betennelse, så vi satser på den blir bedre. (en gammel idrettsskade he he) fali og drive idrett asså
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 har en svoger som nylig opererte i skulderen. Han lå inne der ett par dager, fikk masse smertestillende, gikk veldig bra ;o)) Lykke til ;o)))
tina_mor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 lå inne?? hmmmm.... Jeg kommer ut og blir sendt hjem etter 3 timer ca sa de....... Men smertestillende - ja det må man sikkert ha.
3 blå Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Lykke til, det går nok veldig fint Skal også ha noen operasjoner iløpet av året, og kjenner jeg gruer meg litt ja... Er litt skummelt med sykehus og slikt synes jeg, men de er nok flinke leger
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Masse lykke til ) Går nok kjempe bra. Legges inn selv jeg til fredag :oS Men det er en annen operasjon. Blir operert 14, og blir nok liggende inne noen dager... Bare lurte på hvilke bøker du hadde fått anbefalt...??? Er og på leit etter lesestoff.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 jeg har vært med å assistert under skulderoperasjon.. så ikke ille ut i det hele tatt:o)
tina_mor Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2008 Hei du....Lykke til med din operasjon da:) Hvordan det ser ut når de opererer - er ikke så fali he he he - men takk for meldingen! Lesestoff ja...Fikk anbefalt en som het Honningmelonen, samt bøkene til Stieg Larsson. Kjøpte også et par lettleste pocketbøker. Klemmer
rampetrollet Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har operert skulderen. ganske nøyaktig et år siden..de brukte kikkehulls operasjon og det er sikkert det du skal og (vi hadde ihvertfall sammen symptomer så jeg...) Er vel bare 3-4 sting på hvert sår, og et sår på hver side av skulderen..Ble operert på morgene og ute igjen i løpet av ettermiddagen. Du må kjøpe deg en pose med is så du har får å lindre den verste hevelsen(jeg fikk kjøpe på sykehuset) så får du helt sikkert med smertestillende og det er veldig greit å ha den første tiden..tok en stund før jeg kunne bruke armen skikkelig, og den trenings planen du får etter inngrepet er veldig viktig å følge. Vondt til å begynne med men det hjelper for å ikke stivne helt! Litt vondt er det, men når du er "vant " med å ha betennelse smerter så vet du allerde at det er greit å ha litt ekstra vondt en stund for det er verdt det siden du snart blir bedre! Lykke til, det går så bra at!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 Ikke jeg, men mamman min. Hvilken operasjon er det? Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå