lindispindis Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 stod opp,skulle gå på badet,så begynte det å renne("sildre")noe hvitt,blankt nedover bena mine. lukta ingenting heller,så kan vel ikke være urin!? kan vel ikke være utflod heller,skikkelig merkelig. Men hvis det er vannet,så trodde jeg at det kom mer som en flom jeg!?ganske mye... noen som vet?
timu Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 ring føden. d kan fort ha vært vannet som gikk ja. varierer stort hvor mye som kommer. spes hvis hodet har festet seg...., da stopper det en del av vannet
Athina' Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Høres mer ut som tyntflytende utflod. Jeg har hatt det, eller har det enda, og mange andre her inne. Hvis ikke hodet har festet seg vil vannet gå som splash fikk jeg høre av jm siden at det ikke har gjort det her. Og hvis det har festet seg kan du lekke, men fostervann lukter emment som sæd, og har en mer grålig farge sa jm på sykehuset. Ta på deg ett bind, for hvis du lekker vil de gjerne at du skal ta det med på sykehuset slik at de kan lukte på det. En annen ting jm sa var at fostervann er 'tungt', slik at kommer det i bindet vil det føles veldig tungt i forhold til urin, utflod og sekret. Men ta en tlf til føden hvis du spekulerer videre og er bekrymret :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå