Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Han er en utekatt, som når vi drar på jobb/i bhg om morgenen går ut og kommer tilbake etter at vi har spist middag (ca). Han gjør aldi fra seg inne, han er kjempekosen, super tålmodig med gutten vår og han klorer ikke på møblene. Og så har han en fantastisk flott å se på! Han har lang grå og hvit pels, med en hvist trekant over det ene øyet. Vi får bestandig skryt av naboene for at han ser så flott ut, og jeg kan ikke annet enn å si meg enig! ;o) Hvor mye betalte vi for ham? Ingenting! Han er en omplasseringskatt som kom til oss skitten, sulten og skeptisk. Vi var det fjerde hjemmet hans på tre år, og det tok en god stund før han begynte å knytte seg til oss som noe mer enn ett sted å spise. Vi fikk beskjed da vi fikk ham at han var så tynn fordi han var kresen... Kresen my ass! Han har lagt på seg skikkelig, og pelsen ble tykk og skinnende på null komma niks! Jeg kan ikke fatte hva som har foregått i hodene på menneskene som har vannskjøttet den stakkars katten så innmari, men jeg er glad vi fikk ham til slutt! Nå håper jeg at vi får glede oss ovar ham i mange år fremover, for her er han hjemme!
rampetrollet Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Godt at det er folk som deg Har selv en nydelig pus som ble funnet skitten,mager og redd langs hovedveien et stykke fra der jeg bor..Han er en utrolig god pus som har blitt så vakker og kosete Så ut som han var max 8 uker når jeg fikk han, mens da jeg kom på helsesjekk sa dyrlegen at han var ihvertfal 16 uker siden han hadde begynt å miste tenner...søte pusen vår.. Han finner seg i det meste, både å være pasient når gutten min er lege og bli løftet og kost med av gutten min til alle tider. På tirsdag skal han bli kastrert og mor gleder seg ikke akkurat men godt å få det gjort..-det er nok uønskede katter rundt om desverre...
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Min er også kastert, ville ikke falt meg inn å la ham gå ut og sørge for flere kattunger på finn.no. Jeg kjøpte masse frossenfisk på lidl i går, så nå skal han få kose seg ordentlig! Når vi har det litt romsligere økonomisk nå enn før så skal det dryppe litt på katten også. Han maler sånn når han spiser fisk at det er like før han revner i to. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå