nn86 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 hei hei! Nå har jeg endelig fåt vite dato på når jeg skal få opr for endometriose. Håper så sterk dette vil gjøre babymulighetene mine sterkere. er nå inne i min 16 pp. Noen med erfaringer? Lykke til til dere alle!!!!
Gullblomst Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei nick-navnesøster! Jeg har ingen erfaring på område, så det kan jeg ikke hjelpe deg med, så får bare ønske deg lykke til. Men jeg lurer på hvordan du har fått konstatert endometriose? Jeg lurer selv på om jeg har det, men verken gyn eller lege ved ivf avd. i tromsø har nevnt dette som en mulighet for at vi sliter. Jeg har ikke hatt lap, men har fått konstatert at jeg har åpne eggledere. Når jeg leser om endo, kjenner jeg igjen en mengde symtomer.
nn86 Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2008 hei nick-navnesøster;) Jeg brukte veldig lang tid på å finne ut hva det var som feilte meg. Fikk først beskjed om at det var akutt bekkeninfeksjon, da jeg var ferdig på kur og smertene fortsatt var der dro jeg til en annen lege. hun fant cyste på meg, slet sånnn med den så fikk opr for å fjerne og da fant de masse sammenvoksninger. ble opr men ikke bedre så under undersøkelse fant de ut at det er endo. Nå har jeg hatt det sånn i over ett år og håper og tror dette kan ordne seg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå