Gå til innhold

det virker som om babyen min er redd meg:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 4 månder, og flere ganger de siste dagene har jeg opplevd at han blir "redd" meg. Jeg er jo sammen emd han 24/7, så skjønner ingenting. Han satt i vippestolen i går, jeg skulle ta han opp for å kle på han, da slo han ut med armene (sånn fall refleks) og begynte å hyle når jeg tok han opp. Jeg har også opplevd at han flere ganger ser på meg med sskikkelig skeptisk/redd ansikt:/ Ikke noe kjekt i det heletatt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han sanser sikkert at du er anstrengt, hvis du tenker "å nei, nå må jeg ta han opp" og lign siden du tror han er redd deg, blir det sikkert en ond sirkel ut av det! han er nok aldeles ikke redd, men blir kansje stressa av at du er stressa??

Skrevet

Du er nok verdens fineste for babyen din. Husk det og hodl fast på det. Høres ut som han skvetter ja. Sett deg ned på huk og prat med han før du tar han opp. ofte kan vi voksne ha en tendens til å bare ta barna med oss uten å forberede dem på det som ksal skje. Og som anonym sier over her så kan de merke om vi er stressa.

Skrevet

Kan hende han bare prøver å si at han har litt mageknip eller kløende tenner. Jeg får gjerne noen bebreidende, sårede, tårevåte blikk fra min snart 3,5 mnd baby når hun kjenner på noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...