Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Kanskje dumt spørsmål men spør likevel...??
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Noen andre symptomer?? det klør,så da har jeg vel fått sopp:-(.
mamma&urokråka Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Det klør og svir, og man kan også få små "rifter"...
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Ja, det klør, utfloden får gjerne noen hvite klumper i seg, og lukter gjær. Og utfloden øker i mengde. Og om du ikke behandler det, klør det etter hvert så sinnsykt at du nesten ikke klarer å sitte i ro på stolen... Og du får etterhvert veldig sår og tørr hud der.. Enkleste måte å behandle på er å bruke canesten vagiatorier og krem samtidig, for da får du tatt knekken på både den soppen som er inni og den som er utenpå.. Og fortsett å smøre noen dager etter at symptomene er borte. Ikke vask deg med såpe der mens det står på, bare med vann, prøv å la være å klø, bruk bomullstruser, og gå gjerne naken når du har mulighet til det. For soppen liker varme og fuktige miljøer...
1nordland Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde masse sopp, men det hverken klødde eller svidde. Hadde veldig mye utflod så de hadde mistanke om at jeg lakk fostervann, men da jeg var på undersøkelse viste det seg at jeg hadde masse sopp. Har tatt tre soppkurer i løpet av svangerskapet, bare for og være sikker. Det er ikke alle som klør eller svir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå