MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Endelig 20 uker idag! Gleder meg sånn til prinsessa kommer=) Håper de neste 20 ukene går like fort som de 20 første!
mai mammaen til to Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 ja sant det er kjekt.. eg er 3 uker før deg da...bare 17 uker igjen. er jo ikke så lenge igjen... men vet av erfaring så er det de siste ukene som er de lengste og tyngste... men syns det er kjekt nå at magen er godt synlig og alle kan se at jeg er gravid..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Ja, husker fra sist at spesielt den siste mnd snegla tida seg avgårde.... Og så er det jo tungt med stor mage..men eg får nyte tida no med en mage som ser gravid ut og ikke er altfor stor=) Har du begynt å kjøpe inn ting til babyen da? Mamma25: Så spennende=) Tror du det skjer noe idag og?
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Håper det, har hatt mensmurringer i et par timer nå
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2008 Så spennende=) Krysser fingrene for deg=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå