Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Tror det er løpetid på ei av nabobikkjene her.. Og gutten min ligger å piper hele dagen... Og skal ut flere ganger i timen, for å gå ned til veien å sniffe i oppkjørselen vår........ Huff... Håper det gor seg snart.. For denne pipingen går meg på nervene.. Og de som eier bikkja, må selvsagt lufte henne akkurat utenfor vår innkjørsel.. Kan ikke gå på andre siden av veien.. Nei da.. Går med så langt bånd at bikkja rekker innpå plenen vår for å skvette. og den gjør alltid fra seg rett utenfor hos oss her... :-/ Er det rart gutten vår blir sytete da..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 5. januar 2008 Hehe.. håper det gir seg skulle det stå, ikke håper det gor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå