Gå til innhold

kløende brystvorter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tegn på el? pleier ikke å være plaget av det altså, men det klør og det klør

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke er gravid da :):) Det var jeg sist iallefall. Det KAN ha vært tilfeldig men klødde så sinnsykt på puppene ca. en uke etter EL. Ga seg etter et par uker kanskje, men jammen var jeg gravid. Spennende!!!!

Skrevet

hehe.. er nok ikke det desverre.. har el i disse dager.. håper det kommer tilbake om ei ukes tid da;)

Skrevet

Mine klør også litt. Tror nok ikke jeg er gravid, fikk negativ test i dag. Men jeg er også veldig kvalm. Blir helt oppgitt.

Skrevet

jeg har hatt litt plager me at d har klødd på brystvortene, serlig etter at jeg har lagt meg for kvelden.. hmm..

er selv ei stunt på overtid nå, men tester negativt så er nokk ikke gravid nei..

Skrevet

Jeg har funnet noe som hjelper! Kamskjell(tror kamskjell) fra apoteket. Altså to naturskjell som du kjøper i en pose. du tar dem ut og legger dem på, holdes på plass av bh. de dekker brystvortene, og lager et lite rom rundt dem, så ingenting gnisser mot dem eller irriterer dem. funker faktisk!

Skrevet

Har noen av dere født før??Under el kan brystene begynne å produsere litt melk hos dem som har født før..og det gjør at dem klør....jeg har bare pleid å presse ut litt melk...da roer kløingen seg...

Skrevet

dette var ett graviditets tegn hos meg. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...