anonymius Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Litt komplisert spm, men.. Sluttet på pillene i beg. av Nov. Fikk mensen i 2-3 dager 2. Des. Har man eggløsning ca 14 dager etter dette, eller er det den som er uregelmessig etter pilleslutt, og ikke mensen som kom 2. Des... ?? Har ikke fått mensen igjen nå, men det er vel ikke noe å tenke på hvis den ikke er regelmessig..?
Tuttelure Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hm du hadde nok ikke el 14 dager etter datoen du fikk mensen første gang etter p-pilleslutt. el kommer ca. 14 dag før første dag i neste menstruasjon. det kan ta tid før syklusen stabiliseres etter p-pilleslutt. ha sex regelmessig, og ta tiden til hjelp:)!
våken_om_natta Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Kan godt hende du hadde el. Jeg sluttet på pilla og fikk blødning. Neste gang da jeg skulle ha den første "ordentlige" mensen etter 10 års pillebruk, kom den ikke og jeg var gravid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå