Gå til innhold

Jeg kommer til å blåse bort! (Stavanger)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Himmel, så det blåser! Hadde tenkt meg en tur til byn i dag, med buss,men hjelpes for en storm da! (Bor ute ved hafrsfjord). Får ta det hele opp til vurdering, tror jeg.

Andre som blåser bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... jeg bor på hommersåk og her blåser vi bort... Jeg tør ikke gå ut i dag! Blir heller hjemme :)

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

jepp. sitter på finnøy jeg og tror ikke jeg tar turen inn til stavanger i dag hvertfall.

Skrevet

He he, bor i Stavanger og her har det sannelig stormet i natt! I hagen ligger en stooor grein som har brukket av fra et tre i naboens hage! Det blåser kraftig fremdeles, så i dag blir det bil og kjøpesenter:-) Skal på Olsen og se på barnevogn - yeah:-)

God tur i blesten:-)

Skrevet

På Bryne er det nå snøstorm!!!

Sukk..

Og jeg som må ut å handle i dag... (kjøle og fryser er tomme etter jul..) sukk..

Jaja, jeg skal kose meg inne forran peisen en stund til i alle fall..

Skrevet

Hehe ja jeg er også fra stavanger!!

Katten har ikke vekket meg i dag for hun har heller ingen planer om å gå ut hehe...

Skrevet

snøen fyge i alle vinklar her på bryne.sko ha hentaposten men må vel ha tau i meg så eg sje fyge vekk... fy pokker for ett vær..

Skrevet

oi, kommer vel hit snart da....(stavanger)

vi skal hive oss i bilen å dra å kjøpe kattemat og sand, men ser nesten ikke ut som vi trenger det, for pusene har vel blåst bort......:S

skal på kvadrat og i st. sentrum en tur, kanskje til sandnes for å se om det der konkurssalget på den babybutikken er der ennå....

Olsen? hvor er det?

Skrevet

olsen ligge på tvedt,der me xxl sports butikken men bare i sentere rett øve veien:)sko vært på olsen me og idag men spørs ka ti sambo komme hjem fra jobb.

Skrevet

Her har det blåst ikke siden nyttårsaften. I natt forsvant det en hel masse takstein fra huset til foreldrene mine, venter nesten bare på at større deler av taket skal forsvinne. Her rister det i huset og stømmen har kommet og gått siden i går. Bor to timer nord for Bergen. Håper virkelig det roer seg snart. Snuppa er sååå lei av å bare være inne (har vært syke også), så har vært lenge inne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...