Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Himmel, så det blåser! Hadde tenkt meg en tur til byn i dag, med buss,men hjelpes for en storm da! (Bor ute ved hafrsfjord). Får ta det hele opp til vurdering, tror jeg. Andre som blåser bort?
<3 qleopatrice <3 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Ja... jeg bor på hommersåk og her blåser vi bort... Jeg tør ikke gå ut i dag! Blir heller hjemme
Gjest Hellokitty03+09+13+13 Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jepp. sitter på finnøy jeg og tror ikke jeg tar turen inn til stavanger i dag hvertfall.
mammeladas *HØYGRAVID' Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 He he, bor i Stavanger og her har det sannelig stormet i natt! I hagen ligger en stooor grein som har brukket av fra et tre i naboens hage! Det blåser kraftig fremdeles, så i dag blir det bil og kjøpesenter:-) Skal på Olsen og se på barnevogn - yeah:-) God tur i blesten:-)
Mrs. icsi og småen Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 På Bryne er det nå snøstorm!!! Sukk.. Og jeg som må ut å handle i dag... (kjøle og fryser er tomme etter jul..) sukk.. Jaja, jeg skal kose meg inne forran peisen en stund til i alle fall..
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Hehe ja jeg er også fra stavanger!! Katten har ikke vekket meg i dag for hun har heller ingen planer om å gå ut hehe...
mine små gull Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 snøen fyge i alle vinklar her på bryne.sko ha hentaposten men må vel ha tau i meg så eg sje fyge vekk... fy pokker for ett vær..
OhMyGod!!! Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 oi, kommer vel hit snart da....(stavanger) vi skal hive oss i bilen å dra å kjøpe kattemat og sand, men ser nesten ikke ut som vi trenger det, for pusene har vel blåst bort......:S skal på kvadrat og i st. sentrum en tur, kanskje til sandnes for å se om det der konkurssalget på den babybutikken er der ennå.... Olsen? hvor er det?
mine små gull Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 olsen ligge på tvedt,der me xxl sports butikken men bare i sentere rett øve veien:)sko vært på olsen me og idag men spørs ka ti sambo komme hjem fra jobb.
Maaaamy. Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Her har det blåst ikke siden nyttårsaften. I natt forsvant det en hel masse takstein fra huset til foreldrene mine, venter nesten bare på at større deler av taket skal forsvinne. Her rister det i huset og stømmen har kommet og gått siden i går. Bor to timer nord for Bergen. Håper virkelig det roer seg snart. Snuppa er sååå lei av å bare være inne (har vært syke også), så har vært lenge inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå