Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Våknet med verdens største klump i magen i dag, fiksing til visning igjen!! Fy faen så dritt lei jeg er å gjøre rent til visning.*SPY* Skal stå med gorillamaske i gangen her i morgen.. Grrrr!! Også svigers da, som er snille og kommer og hjelper til.. Men, begynner å bli en smuuuuuuuuule lei av familietryner nå! Ååårh!' Også den lille edderkoppen min da, som roter ut hver gang jeg rydder inn... Søler ut eller smuler. Og den kællen som bruker en halvtime på å ta ut en asjett av oppvaskmaskinen! Er det fysisk muuuuuulig å være så treg i bevegelsesmotorikken sin????? Sånn har jeg fått med alle nå da tro??! Det er miiin dag i dag, herregud for en heerlig daaag! *yeah right*
Torpekjærringa Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei ! Du får tenke på hvor utrolig stor budrunde dere kommmer til å få etter denne visninga ! Send kællen av gårde med lillemann noen timer, så går det så fort å få fiksa til så..... Og du - jeg skjøøøøøønnner deg veldig godt !! ;o) ha en fin dag da, vennnen ) Og LYKKE TIL m visningen i morgen - fullt hus & stormende jubel !! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Mille** Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Usj, høres ganske grusomt ut ja. Men er det nødvendig å vaske hver gang du skal ha visning da, støvsugern er min venn ihvertfall. Så kan du jo bare skvette litt grønnsåpe i krokene og vips ser og lukter det rent ut. ;o) Lykke til, håper dette er dagen hvor dere får solgt, helst 500 tusen over takst! )
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2008 Ja, dette er 12 visningen siden november!! Ikke har det kommet noen på de to siste visningene heller... Men, får håpe på bedre lykke i morgen vel.. Takk for lykkeønskninger vennen... I ettermiddag er vi forhåpentligvis ferdige, så da kan jeg smile igjen, ha ha. Søster henter gullet straks, den kællen skal få hjelpe til ja!:-O hi hi... Ja, ha en god dag du også vennen... Heldiggris som har solgt og er ferdig i hus:-p God klem
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Har hatt rundt 30 visninger på leiligheten her (private). Rimelig drittlei av å polere skapdører og flekkvaske hvite vegger! Nå er den heldigvis solgt ) Sender deg litt medlidenhet, og lykke til!
Torpekjærringa Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Vi hadde jo 3 visninger UTEN en eneste sjel der ( men det ble da en fin budrunde til slutt allikevell ;o) ble jo 100 over takst . Så joda, ikke mist trua ) Lykke til !
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. januar 2008 Hihi, ja det hadde vært noe:) Ja, har det for meg at tak og vegger må tas når det er visning, dessuten sier meglerne at det skal være klinisk rensket for alt overflødig.. Så vi kjører jo flere lass opp på jobben til mannen hver gang! Men, nå blir det ikke flere visninger før vi har flyttet UT av den helsikes leiligheten her!! Klem:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2008 Takk snuppa!) 30!! Oh` herre! Da hadde jeg fulgt med på kjøpet som dørmatte tror jeg... Hilsen sytemalla:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå