Min lille Emilie 10.07.06 Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hei går noen av dere ut med ungene deres når det blåser så ekstremt som det gjør?? Er det forsvarlig??
Mille** Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Går ut som i ut og så rett inn i bilen mener du? Jepp, har planer om det i dag. Her er det 7 minus og vind, mange effektive kuldegrader, men det er bare å kle seg godt. Ut for å leke, nei, ikke i dag. ;o)
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 ut nå ? No way.. blir ikke aktuelt !! Endre opp med å få ett tre på oss,skummelt :s
Torpekjærringa Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Vi tenkte oss en bitteliten tur ut ;o) men ...... bare for å kjøre litt akebrett ! Men det blir bare for å få en halvtime i FRISK luft )
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Kjøre akebrett når det er storm? Det blir vel mer å "fly" akebrett for den minste i såfall. (Stavanger)
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 her blåser det ikke så ille.. men det snør masse. vi skal ha med unga ut vi i hvertfall.
Torpekjærringa Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 eh ? er ikke storm her da ! men det blåser friskt ;o)
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 er forresten bare -2 grader også. (Kongsberg)
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Trodde HI mente de som faktisk hadde noe å klage over når hun skrev "dette været". Masse snø på et døgn er jo bare topp (så lenge en ikke har tenkt seg langt med bil), storm kan jo være farlig. Her detter jo hustak av osv.
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 hehe... ok.. greit at jeg vet jeg bor i et snøhøl.. men det er jo ikke godt å vite hva folk mener med dette være, eller hvor de holder til da...... bare svarte ut i fra været her jeg. for det er jo ikke normalt det som er her heller nå da... ut i fra hva vi er vant med...
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Vi skal ut på tur nå. Bor i oslo, ikke storm bare masse deilig snø ;o))
Gjest MyIian Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 nei, idag går vi ikke ut.. det snør i kryss og tvers, er iskaldt og blåser som faen
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 Selvfølgelig skal vi ut i dette været, og jeg gleder meg som et lite barn. Skal ut å leke masse i snøen, ake o.l:) Gleder meg jeg, nå MÅ Noah våke fra luren sin snart:D:D:D Bor i Oslo, og her blåser vi ikke bort, er bare helt nydelig her, masse snå:D:D:D
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 5. januar 2008 #14 Skrevet 5. januar 2008 her blåser snøen i alle retninger, men har da vært ute i 2 timer allerede, inne å spiser lunsj nå. Skal snart gå ned til butikken og det tar en halvtime, men ser ikke noe problem i det. Deilig med frisk luft da. Men vi har det ikke så kaldt heller, men masse masse deilig snø
celodi Skrevet 5. januar 2008 #15 Skrevet 5. januar 2008 her har vi ikke snø,bare full stom..Så blir ikke uteleking på oss i dag nei..
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 5. januar 2008 #16 Skrevet 5. januar 2008 Vi har vært ute ett par timer nå,kjempe deilig.Blåser jo litt,men ungene må jo få kose seg litt i snøen da. Bor i Fr stad ikke så værst vær her.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. januar 2008 #17 Skrevet 5. januar 2008 Jenta mi sover ute nå, men der er det jo tross alt lunt og godt.. Tror ikke det blir noen leking ute i dag...
RajaPia Skrevet 5. januar 2008 #18 Skrevet 5. januar 2008 Bor på hedemarken , og her er det -3 , vind og snøvær i dag. Må ut og måke unna litt av snøen i dag , så da blir nok vesla med ut en tur .Bare vi i huset i dag , og kan ikke være inne alene. Blir uansett ikke så lenge , for pga prolaps orker ikke ryggen så mye om gangen . Mellom huset og låven/garasjen er det nesten snøfritt pga "gjennomtrekk". )
grå :) Skrevet 5. januar 2008 #19 Skrevet 5. januar 2008 bor også på hedemarken og blir sikekrt en tur ut og ake kjelke og evt en liten tur i butikken. det snør, men det har det jo gjort hele uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå