Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Var på gran Canari i en uke akkurat hvor minstemann på 10 mnd fikk diare. Har hatt det siden søndag. Onsdag begynte han å spy også....... Spiser noe i løpet av dagen og drikker mye.Han holder på mye av det men noe kommer opp igjen. Var på legevakta som sa det sikkert kom til å gå over av seg selv, men de tok en avføringsprøve sidne vi hadde vært i utlandet. Formen hans er egentlig bra, men han er litt trøttere enn vanlig og litt sutrete.... Syns nesten jeg kan kjenne at han har blitt tynnere ; ((( snufs......... godt han er en klump som har litt å gå på,,,,,,,,,,, Noen som har errfaring med langvarig magesyke ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå