Gå til innhold

Stakkars lille gutten min.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på gran Canari i en uke akkurat hvor minstemann på 10 mnd fikk diare. Har hatt det siden søndag. Onsdag begynte han å spy også....... Spiser noe i løpet av dagen og drikker mye.Han holder på mye av det men noe kommer opp igjen. Var på legevakta som sa det sikkert kom til å gå over av seg selv, men de tok en avføringsprøve sidne vi hadde vært i utlandet.

 

Formen hans er egentlig bra, men han er litt trøttere enn vanlig og litt sutrete.... Syns nesten jeg kan kjenne at han har blitt tynnere ; ((( snufs......... godt han er en klump som har litt å gå på,,,,,,,,,,,

 

Noen som har errfaring med langvarig magesyke ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...