lego Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Sitter og lurer på om jeg kanskje skal ta en test snart.... (må kjøpe først da...) Men skal jeg informere sambo om det, eller ta en i hemmelighet??? Sambo vet at det er en mulighet for at jeg kan være gravid da...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Første gangen vi mistenkte graviditet, tisset jeg på glass mens mannen utførte testen :-) Han fikk på denne måten delta han også og leste av resultatet for oss. Mannen her var veldig stolt da han utførte testen iallefall :-) Og at den ble positiv var jo også en bonus! Var også han som var å kjøpte den når vi mente at det hadde gått mange nok dager etter ikm. Lykke til :-)
våken_om_natta Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg vil gjøre det for meg selv. Greier ikke at det er folk hjemme i huset en gang. Rar jeg da... .-)
lego Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Føler at jeg er litt mer som deg egentlig. hehe. Så det blir nok til at vi gjør det som sist,vi kjøper og jeg tester når det passer meg... så får sambo se resultatet... (om ikke mensen kommer en av de nærmeste dagene da...)
Torpekjærringa Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Her er det også mannen som har lest av resultatet først begge gangene ) Syns det har vært en riktig måte her i huset - og veldig koselig !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå