Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har kjøpt TFK og regntrekket i sånn gjennomsiktig plast. Men det virker så tett liksom. Får barna puste inni der eller??
temi & keli Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 *dytt* Jeg har også kjøpt det.. -eller.. har bestilt.. er på vei.. Regner med at du mener til bagen? Det jeg har til sportsdelen er det jo sånne pustehull i.. -men dette til bagen så veldig tett ut på bildet i alle fall.. *håper noen vet*
ஜBettyPஜ Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Det er "pustehull" i det til bagen òg, men tror alikevel det kan bli ganske tett.. Jeg tenkte å ta en vanlig hullmaskin å ta på litt flere.
Athina' Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg kjøpte det også, men da jeg var på barnas hus anbefalte hun å kjøpe ett universal regntrekk til bagen for det som jeg kjøpte hos babbyjungle.nl er så tett og trangt. Så det gjorde jeg, kjøpte ett sort ett og det sitter som regntrekk skal :-) Så det anbefaler jeg også at du gjør :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå