line_n & sara Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 når sara var ca to,tre uker, og jeg måtte gi mme, spiste hun ca 60 ml (mener jeg å huske) når det kommer til pumping, er det store forskjeller i hvor mye man får ut, noen får ikke ut noe, andre får til opptil 150 ml på begge puppene i samme omgang! selv pumper jeg kun en i omgangen, siden sara primært ammes, og da kommer det mest om morningen, kansje opp mot 50, 60 ml..
line_n & sara Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 nå er hun forresten 7 uker, og får en flaske mme om kvelden, og nå spiser hun 120 ml. hun får flaska rett v sengetid, og sover godt på den dosen, da kan hun sove mellom 4-6 timer til neste måltid!
MJ<3 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Tusen takk for svar. fikk ut 60 ml igår. Men han ville ha mer hehe.
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Snuppa her i huset er 3 uker, og hun spiser rundt 100ml til hvert måltid. Hun får vanligvis puppen, men innimellom pumper jeg så hun får flaske, De første gangene jeg pumpet fikk jeg kun ut 50-60ml, og det var etter å ha holdt på en time. Nå får jeg ut en full avent flaske (125ml) på 15min ca. Men jeg har begynt med ammete, og jeg tror det er grunnen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå